help , unitor8 software voor routing alleen voor usb???

Synthequ

Stamgast
Ik heb mogen vinden via deze site software voor routing van een unitor8. Nu blijkt het dus dat deze software voor usb geld terwijl de unitor8 dus helemaal geen usb heeft maar een rs232.
Wie weet waar ik software voor een unitor8 kan vinden of een oplossing aan kan bieden bijv. een apperaatje of kabel van rs232 naar usb??????
Dit is trouwens voor windows xp sp2 bedoeld.

John

Kijk even hier:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=68511

De Unitor8 Control 3.0 software is hier te downloaden:
ftp://ftp.apple.com/emagic/

Het gaat dan om het bestand u8setup.exe.

De drivers zijn te vinden in het bestand unidrv227.zip, maar die had je waarschijnlijk al.

Ik heb alle threads al doorgelezen gehad. De programma unitor8 controle 3.0 is alleen voor een usb aansluiting. Ik vind hier geen mogelijkheid voor een rs232 of heb ik het fout????

Je kan toch gewoon een COM poort gebruiken?

Compoort naar de unitor8 werkt. Maar het programma voor de routing heeft alleen usb en dat moet dus rs232 zijn.

Installeer éérst de "unidrv227". Tijdens de installatie krijg je de keuze om een Unitor8 (seriëel), een Unitor8MKII (USB), een ATM-8 (USB) of een MT4 (USB) te installeren. Dat komt omdat de "unidrv227" een multidriver is, een driver voor de Emagic toestellen die tot de Unitor family behoren.
Daarna pas installeer je de Unitor8-software ...

Installeer éérst de "unidrv227". Tijdens de installatie krijg je de keuze om een Unitor8 (seriëel), een Unitor8MKII (USB), een ATM-8 (USB) of een MT4 (USB) te installeren. Dat komt omdat de "unidrv227" een multidriver is, een driver voor de Emagic toestellen die tot de Unitor family behoren.

Gaan we proberen....
Even geduld voor het resultaat..........

Je hebt helemaal gelijk gehad , ik had de drivers geladen onder usb en nu onder serial. Stom he:stupid
Nu nog de midikanalen realiseren via mijn MSP programma.

Back