Slipperman
Rooibosje iemand?
Onze band zoekt een originele Moog Taurus 1 omdat we de roland floorboard en sampler een beetje beu worden en we met samples veel minder controle over het geluid hebben en de triggermodus.
Dus wie er een heeft en er van af wilt, laat het me weten ! Hoeft optisch niet mooi te zijn maar moet wel helemaal functioneel zijn en defect vrij (geen krakende pots, brakke circuits, kapotte voedingen, dikke ruisende outputs en ga zo maar door)
Dus wie er een heeft en er van af wilt, laat het me weten ! Hoeft optisch niet mooi te zijn maar moet wel helemaal functioneel zijn en defect vrij (geen krakende pots, brakke circuits, kapotte voedingen, dikke ruisende outputs en ga zo maar door)
) En Pete Te van Marillion is ook omgeschakeld toen al zijn Taurussen het begeven hadden. Voordeel is bovendien dat je meer geluiden kunt gebruiken. Neem Rush: die hadden de Taurus aan de Mini gekoppeld, waarmee Lee&Lifeson al die monofone synthgeluiden van A Farewell To Kings tot (minstens) Moving Pictures konden spelen (zoals dat openingsgeluid van Tom Sawyer). Maar met midi-baspedalen hoef je niet via CV te klooien en gaat het gewoon vanuit elke synth.
) - maar mocht het toch te duur worden of onvindbaar zijn, dan denk ik dat je met, bijvoorbeeld, een Prophecy + Roland PK5 net zo goed af bent.