dino samples gezocht

JohnDoe5

Gedeactiveerd account
Ik ben ''dringend'' op zoek naar Dinosauriers samples. :{

Gewoon goede kwaliteit ala Jurrasic Park...

Dank U :halleluja

vet !!!! Ik had het ooit gehoord inderdaad !!!
Hoe zat dat hebben gedaan....

Thanx :halleluja gaaf, das wel een sounddesigners uitdaging man :W

Beter nog, heb net Spielburg gemailed en ik mag voor Jurrusic park 4 naar z'n eiland komen en wat rondsamplen....:okdan:

Zal eens wat gaan hobbien ... :L

Flinke boer samplen en flink omlaag pitchen, inderdaad ook allerlij dieren geluiden omlaag pitchen is al net echt, of pak gewoon een mic, pitch shifter erop flink omlaag halen en beetje live oefenen met een koptelefoon op terwijl je alles record, gaandeweg krijg je er zo beetje gevoel in.

Beter nog, heb net Spielburg gemailed en ik mag voor Jurrusic park 4 naar z'n eiland komen en wat rondsamplen....:okdan:

Zal eens wat gaan hobbien ... :L

wie weet nou hoe zoon beest lawaai maakt. wat voor een lawaai maakt een alligator :confused: succes met zoeken naar geluiden die er niet zijn of neem nog even wat biertjes

In mijn 'goed onderhouden' achtertuin komen ze nog gewoon voor.
Alle 3 de films zijn daar voor een groot gedeelte ook opgenomen.
Net als Platoon, Lost (seizoen 1 en 2) en George of the Jungle.

:D

.. :dubbel:

In plaats van samplen - vind maar eens zo'n dino - kun je ook met physical modelling synths aan de slag. Met de VL's van Yamaha en de Prophecy, EXB-MOSS of de Z1 van Korg kun je de beste resultaten bereiken.
Ik hen op mijn Alesis Andromeda een snurkende dinosaurus nagebootst; die klinkt ook heel voorwerelds.

Back