Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
heb microtonic geleend van een maatje van me.. maaarrr.......
hoe trigger ik de drumsounds op mn pianoroll? heb alles al geprobeerd maar t lukt me niet.
bvd![]()
heb microtonic geleend van een maatje van me.. maaarrr.......
hoe trigger ik de drumsounds op mn pianoroll? heb alles al geprobeerd maar t lukt me niet.
bvd![]()
Ik snap niet helmaal wat je precies bedoeld. Maar misschien helpt je dit. In je Host Cubase Sonar Logic maak een midi map aan met je program. Dus niet in Utonic zelf.(volgens mij staat deze standaart al voor geprogemeerd dus begin gewoon met een nieuw werkblad en dan moet het goed wezen) Programeer je geluiden in Utronic dus niet je midi map in Utronic. Press Play in je host and there you go. Je moet wel de tweede plug gebruiken bij je instrumenten. Als je de eerste neemt worden alle sounds naar 1 channel verzonden. Als je de tweede neemt worden alle kanalen apart weergegeven in je mixer zodat je deze verder kan EQ en Comp, enz
Verder leuke Plug maar ik vind de kwaliteit Goed maar niet Super Goed.
gewoon makkelijk toch? ik wil graag de indiv. geluidjes triggeren met de pianoroll, dus als ik op een toets druk op mn midikeyboard dat ik m dan heur...
![]()
mwaahh.. ik haal de drums wel uit mn hardware, dit is t elastig![]()