2x 17" TFT schermen.. wie weet waar voor een mooie prijs? Geen Iyama..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Erazotropa

Incubating Cell
Ik ben opzoek naar 2 TFT schermen 17" 2 dezelfde dus.

Geen Iyama... (geen discussie daarover)

Liefst Zwart

Wie weet er een firma waar je zegt van: "Als je TFT schermen voor een leuke prijs zoekt moet je daar eens kijken"

Wie o wie enig idee?

Zeker mooie monitors! ;)

deze samsung's zijn echt mooi.. bijna geen rand, dus erg fijn om naast elkaar te zetten. En als ze te duur zijn gewoon een gevraagd advertentie op marktplaats zetten, krijg je genoeg respons..
b_135.jpg

http://www.tftwinkel.nl/N_art_135.html

Ik heb een zwarte 17" TFT van Wiseview voor 549 euro's (nieuw). Zit een Samsung panel in en bevalt prima.

Origineel geplaatst door johanms1
Ik heb een zwarte 17" TFT van Wiseview voor 549 euro's (nieuw). Zit een Samsung panel in en bevalt prima.

Tnx!... Ik heb zelf nu die van AG Neovo op het oog... kost ook iets van 549

Maar als iemand een scherm weet die relatief goedkoop is en een nog een goede kwaliteit geeft.. plz let me know..
Ik denk dat meerdere mensen op dit forum ook wel geintresseerd zijn..

Ik heb de test ook gelezen en aan de hand daarvan die Wiseview gekocht; is namelijk een Samsung SyncMaster 171 clone ;)

Lekker schermen met z'n tweeën.

Lekker schermen met z'n tweeën.

Houd ook uw plaatselijke ALDI/Lidl in de gaten, regelmatig leuke
aanbiedingen op dit terrein. Helaas moet je wel vroeg op ivm.
beperkte voorraad. Of ga eens naar de PCdumpdag in de RAI, Amsterdam,
er zijn daar ook bedrijven, die schermen met pixelfoutjes aanbieden met
volledige garantie en aanzienlijke korting. Volgende pas op 22/02/03 echter.

Succes met Uw jacht,

ISPdeRuiter

Origineel geplaatst door DeLoN
welk videokaartje heb je om die 2 zo naast elkaar neer te zette?

Ik heb als main een GTS 2 videokaart, en als 2e een TNT2 PCI videokaart..

Re: Ultramon

Re: Ultramon

Origineel geplaatst door Jeroen
Als je eenmaal 2 monitors hebt staan moet je volgend progje gebruiken om het geheel te managen. Het is vele malen beter dan wat meegeleverd wordt bij grafische kaarten:

http://www.realtimesoft.com/ultramon/

Grtz,
Jeroen

Ja maar volgens mij draait dit programmaatje gewoon als extra mee in Windows en dat is nou net niet wat je moet doen als je je pc optimaal voor muziek wilt gebruiken. Ik heb het er hier wel eens op gehad en ik vond het wel interessant voor mooie wallpapers enzo en ook screensavers doen het geloof ik op beide schermen, maar vond dat eigenlijk allemaal niet zo van belang als je je pc voor muziek alleen wilt gebruiken. Als je dat laatste wilt overigens.........

Yep

Yep

Yep, is natuurlijk waar. Ikzelf heb het al 2 maanden draaien op mijn studio PC die ik alleen maar gebruik voor muziek (staat dan ook geen andere software op). Het is een erg krachtige PC (naar huidige maatstaven tenminste) waardoor ik ook nog 2 screensavers op 2 schermen heb (lukt je niet met andere software) of een gestretched desktop-plaatje over 2 monitoren. Maar als je je PC zo kaal mogelijk wilt houden moet je natuurlijk niet van dit soort software installeren.

Grtz,
Jeroen

meer...

meer...

En wat ook een leuke feature is van Ultramon is dat ie op de tweede monitor ook een taakbalk maakt (heb je anders niet) waarin de programma's komen te staan die vooral op de tweede monitor staan, of daar geminimaliseerd zijn.

Grtz,
Jeroen

Ik heb een geforce 2 dualhead. Kun je gewoon 2 monitors aansluiten op 1 agp kaart. Werkt perfect naast elkaar. Hoef je geen aparte software te draaien. Zit gewoon in de software van nvidia. Werkt beter als 2 aparte kaarten, geen last van conflicten, en je houd een pci-slot vrij.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back