Wegens omstandigheden ben ik genoodzaakt met mn hobbie op te houden. Beetje jammer, vooral omdat ik net n maand geleden nieuwe monitors had gekocht. Maar goed, cest la vie. Te koop dus :
2 x Yamaha HS 80 M monitors.
Zijn net n maand oud ongeveer, en hebben nog 11 maanden garantie. Nieuw hebben ze mij 255 euro per stuk gekost. Omdat ze natuurlijk inmiddels wel 2e hands zijn, ga ik voor een richtprijs van 225. Krijg je 2x xlr kabels van 3 meter r bij.
Soundcraft Spirit E8 Multi purpose / live mixer
Altijd rookvrij gebruikt, en na gebruik met een doek bedekt. Zover ik zie geen beschadigingen en mixer werkt verder prima.
325 euro's.
Korg EM-1 ( de zwarte dus ).
110% netjes, alles werkt en optisch ook n plaatje.
200 euro's
Korg ES mk2
zelfde als de vorige korg, maar dan met nog eens 2 smartmedia kaartje r bij.
235 euro's.
Roland MC 303
Ook helemaal in orde. Door de vorige eigenaar helemaal schoongemaakt van binnen.
135 euro's.
2 x Korg ER1 mk1
Allebei werken ze ook 100%. Bij eentje zit een roland adaptor r bij, kwam ik pas thuis achter toen ik de doos openmaakte.
1ntje is wat minder mooi, dus die mag weg voor 135. De andere mag weg voor 145.
Alles mag natuurlijk uitgebreid bij mij getest worden.
2 x Yamaha HS 80 M monitors.
Zijn net n maand oud ongeveer, en hebben nog 11 maanden garantie. Nieuw hebben ze mij 255 euro per stuk gekost. Omdat ze natuurlijk inmiddels wel 2e hands zijn, ga ik voor een richtprijs van 225. Krijg je 2x xlr kabels van 3 meter r bij.
Soundcraft Spirit E8 Multi purpose / live mixer
Altijd rookvrij gebruikt, en na gebruik met een doek bedekt. Zover ik zie geen beschadigingen en mixer werkt verder prima.
325 euro's.
Korg EM-1 ( de zwarte dus ).
110% netjes, alles werkt en optisch ook n plaatje.
200 euro's
Korg ES mk2
zelfde als de vorige korg, maar dan met nog eens 2 smartmedia kaartje r bij.
235 euro's.
Roland MC 303
Ook helemaal in orde. Door de vorige eigenaar helemaal schoongemaakt van binnen.
135 euro's.
2 x Korg ER1 mk1
Allebei werken ze ook 100%. Bij eentje zit een roland adaptor r bij, kwam ik pas thuis achter toen ik de doos openmaakte.
1ntje is wat minder mooi, dus die mag weg voor 135. De andere mag weg voor 145.
Alles mag natuurlijk uitgebreid bij mij getest worden.