Analoge synthesizers gevraagt in goede staat voor ijn analoge studiootje

Status
Please reply by conversation.

Kurvikova

Stamgast
Beste mensen, ik zoek analoge synths en drumcomputers(enkel in zeer strakke en technisch perfecte staat)

Belnagrijkste zoekers:

roland tr909
roland tr808
roland tb303
yamaha cs-30
yamaha cs-80
sequential TOM
sequential Pro-one
Oberheim DMX
Oberheim Expander
Linndrum mk2
Roland sh101 blauw

overige analog synths is prima staat ook welkom, gewoon even aanbieden en kijken of ik er interesse in heb. (enkel de betere synths, geen dco rommelbakjes graag)

Met vriendelijke groet, Gilles

Volgens mij willen heel veel mensen hier deze bakken wel.
Of wil je meer dan het gemiddelde hiervoor betalen?

Buy low, sell high?

En dan ben je ook niet op zoek naar én een 909, én een 808, én een 303, én en CS-80, én een Linndrum, plus de rest.

Vaag. Maar de TS zal het wel het beste weten. :W

overige analog synths is prima staat ook welkom, gewoon even aanbieden en kijken of ik er interesse in heb. (enkel de betere synths, geen dco rommelbakjes graag)

Dit komt heel naar en vervelend over...belch arrogante zak

Ik dacht zelf Tourette. (pun intended)

Ik heb hier nog een Marion Prosynth staan die je gerust mag hebben voor de vriedenprijs van 1000€ . Is eigenlijk de rackversie van de nieuwe Dave Smith Prophet 08 :D

Dit komt heel naar en vervelend over...belch arrogante zak

he dit komt ook beetje hard over, .. ik was net wakker, maar het komt gewoon heel naar en vervelend over bij bezitters van "DCO rommelbakjes" (en daarbij wl je geen Elka Synthex dan ;)...)

Die marion is ook DCO toch?

Meer dan de helft van de gevraagde zaken heb ik de laatste tijd voorbij zien komen op MP, voor best redelijke prijzen....kan me niet voorstellen dat als je zo op zoek bent, je dit allemaal gemist hebt.

Status
Please reply by conversation.
Back