Analoge synthesizers gevraagt in goede staat voor ijn analoge studiootje

Status
Please reply by conversation.
Mensen, mensen, ik zou hier eigenlijk niet op moeten reageren, maar goed;

Ik had al een zeer goed gemodificeerde tr909 met laag serienummer, nu afgelopen week een tr909 met hoog serienummer gekocht welke zelfs iets minder klinkt, maar voor de puurheid voor mij als (naast producer ook verzamelaar) interessanter. Uit verzamelaspect was die laatste interessant om aan te kopen. Vandaar de vraag in het lijstje hierboven. En vandaar dat die andere nu te koop staat...

Is ie te duur voor je? Koop je hem niet! Hij heeft mij meer gekost omwille van de perfecte staat waarin hij verkeerd, revisie, modificatie etc.

De 800 DV die ik te koop heb staan is helaas niet voorzien van midi en/of CV to gate en ik wil er niet aan rommelen, mocht er gelijk weer een stroom van nare reacties komen, waarom ik deze dan toch in hemelsnaam verkoop... Deze is ook volledig geserviced, schoongemaakt etc, heeft me dus ook genoeg gekost, dus daar is de prijs ook naar.

Als ik iemand tegen het hoofd heb gestoten met dat DCO verhaal, excuus, niet arrogant bedoeld, was alleen maar om te voorkomen dat ik een heleboel reacties ging krijgen van mensen met een poly800 bijv. Ik heb deze synths practisch allemaal al eens gehad in het verleden en wil nu gewoon hoofdzakelijk met klassiek analoge bakjes aan de slag. Ik weet uit ervaring dat je duidelijk moet zijn op boards als deze...

Als er de afgelopen tijd genoeg voorbij is gekomen dan zal dat wel. Jammer voor mij dat ik aps enkele weken geleden mijn hobby heb opgepakt. Begrijp eigenlijk niet je met deze opmerking komt?

En Wouter, ik heb geen Tourette :)

Maar goed, ik zoek dus nog steeds interessante Synths. Van het lijstje kunnen geschrapt worden:

tr909
blauwe sh101

...deze heb ik dus reeds gevonden...

en worden toegevoegd, een goede analoge Tascam tafel met minimaal 24 inputs en meterbrug.

Fijne dag, goed weekend en hartelijke groet!

Gilles

Hij zoekt niet, hij wil ze aangeboden krijgen. ;)

Dat van die DCO's is inderdaad nogal arrogant ja. Vooral omdat de TS in andere threads (van de 33 zijn er nog geen tien niet marktplaatsposts, maar goed) steeds aangeeft dat-ie er nog niet zoveel vanaf weet. Okee, posts van even geleden alweer, maar om dan maar gelijk zo'n 100% analoge studio in elkaar te willen knustelen...? :confused:

Ah okee. Dan kan mijn posts dus wel weg met de reactie van Kurvikova. Maar alleen kan ik hier natuurlijk weer niet editen of zo... Negeer 'm dan maar gewoon! :biertje:

Als er mensen zijn die het leuk vinden hun halve leven op een forum door te brengen is dat prima. Ik zoek gewoon af en toe spullen voor mijn hobby en dan is dit de beste plaats om te kopen en verkopen, gezien het aanbod. Verder heb ik genoeg andere dingen te doen en vind ik het niet bijster interessant me hier continu in allerlei topics te mengen. Dat mag toch?

Typische reacties van mensen die te vaak, en te lang op forums rondhangen bij gebrek aan beter misschien? Het feit dat je gaat zoeken op mijn posts, om vervolgens daar vage conclusies aan te willen verbinden tjezus, get a life! :)

Enfin, ik denk dat ik me maar weer even met andere dingen ga bezighouden...

Groet, Gilles

Om even mezelf goed te praten... :P
Als er mensen zijn die het leuk vinden hun halve leven op een forum door te brengen is dat prima. Ik zoek gewoon af en toe spullen voor mijn hobby en dan is dit de beste plaats om te kopen en verkopen, gezien het aanbod. Verder heb ik genoeg andere dingen te doen en vind ik het niet bijster interessant me hier continu in allerlei topics te mengen. Dat mag toch?
Tuurlijk. Alleen was je beginpost wat vaag, dus vandaar algemene nieuwsgierigheid...
Typische reacties van mensen die te vaak, en te lang op forums rondhangen bij gebrek aan beter misschien? Het feit dat je gaat zoeken op mijn posts, om vervolgens daar vage conclusies aan te willen verbinden tjezus, get a life! :)
...waar nog bij komt dat ik persoonlijk ontzettend nieuwsgierig en uitzoekerig ben, en ook nog 's werk te doen had waar ik helemaal geen zin in had (intussen toch nog af :gaap: ), dus allemaal goede redenen om maar 's te gaan spitten. :P

Maar nu zal ik je thread niet verder bevuilen ten faveure van mijn eigen postcount; beter idee: bijna weekend, laten we d'r nog eentje nemen! :biertje:

Analoge synthesizers gevraagt in goede staat voor ijn analoge studiootje

het belangrijkste is dat de threadstarter hier op zijn wenken bedient wordt, er worden hem nu diversen analoge bakkies aangeboden.

de vraag is of die ook iets koopt , in ieder geval is die geholpen , dat geeft aan dat hier behulpzame mensen zitten

Xpander en DMX gekocht, kunnen ook uit het lijstje!

Voor de TOM heb ik de 4 carthridges gevonden nu nog een nette TOM!

Ben ook heel hard op zoek naar een strakke MKS80 + programmer! Wie o wie?

Status
Please reply by conversation.
Back