Detoxicator
Ingeburgerd
Ik ben nu al paar maanden bezig met wat VSTs en sequencers, ik heb een beetje zelf lopen proberen om met de synths een leuk geluid te krijgen, maar dit lukt me niet, wel weet ik wat de ADSR doen, en wat de LFO is, alhoewel heb ik nog wel een beetje moeite hoe ik goed envelopes/filters toepas, dus hier komt de vraag.
Is er een bepaalde guide, of een bepaalde opleiding misschien, die je alle basissen van synthesizers leert, zodat ik wat meer ermee overweg kan.
Want ik vind het heel leuk om te doen, en ben van plan het niet ( als het niet nooit is. ) gelijk op te geven.
Alvast bedankt.
(Ik zit een beetje in het genre van electrische geluiden, zoals drum n' bass, techno, hardstyle, hardcore. etc.)
Is er een bepaalde guide, of een bepaalde opleiding misschien, die je alle basissen van synthesizers leert, zodat ik wat meer ermee overweg kan.
Want ik vind het heel leuk om te doen, en ben van plan het niet ( als het niet nooit is. ) gelijk op te geven.
Alvast bedankt.
(Ik zit een beetje in het genre van electrische geluiden, zoals drum n' bass, techno, hardstyle, hardcore. etc.)
Verder zit hier op het forum ook nog Rob Papen die geregeld cursus/workshop geeft. Daar hebben een hoop mensen iets aan gehad omdat je zo een betere indruk krijgt van hoe je het kunt aanpakken.