Gratis Drum Sample Player Plugin (AU formaat)?

Knarruff

Ingeburgerd
Hallo,
weet iemand misschien of er een gratis drum sample player bestaat die je toelaat om je eigen samples/geluiden in te laden en aan de toetsen te assignen en die dan als set te saven zodat je niet telkens opnieuw een set moet aanmaken of beperkt bent tot de presets?
Een beetje zoals de Redrum drum computer eigenlijk.
In Logic heb je de EXS24, maar mijn Big Box versie van Logic 6 heeft enkel de EXSP24 ...
Of kan ik daar toch hetzelfde mee doen?

Thanks!

Laatst gewijzigd:
Ik durf bijna niet te zeggen maar: bestaat nie ?
Durf ook bijna niet te zeggen maar: Upgrade naar Logic 8 ?

Groetjes,
Allert

PS: Er is een markt voor een idioot simpele AU sampler die bv iets a la simpler in Live doet. Als je er 20 dollar voor vraagt koop ik en een hele hoop mensen met me m. Als i dan ook zo lekker weinig CPU gebruikt dan he ?

Nog steeds een drum sample player gezocht

Nog steeds een drum sample player gezocht

Ik probeer het zodra ik thuis ben van het werk. Bedankt eh!

Brute pech ... Leopard en het programma Pluggo dat blijkbaar nodig is om die drum sample player te draaien lijken niet echt met elkaar overeen te komen. Gevolg: Logic herkent de plugin niet ...
Iemand anders nog ideeën? Of misschien een goedkope commerciele oplossing als freeware geen uitkomst biedt? (en liefst niet upgraden naar Logic 8 ... die kennen we al)
Thanks!

Kijk anders op dezelfde site hier. Een van deze moet het wel doen.
Wat je ook kunt doen is het blad Computermusic kopen; daar zit een CD bij met een SR-202, een drumcomputer waarin je samples kunt laden. Ik weet niet zeker of er AU versie bij zit.

Edit wegens incorrecte link

Laatst gewijzigd:
Back