GeluidsDicht

pass-out

Mixer Producer
Hoi allemaal!

Het leek me leuk om een projectje van me samen met een vriendin aan jullie te laten horen. We hebben collage van van 4 tracks gemaakt: Vuur, Verdriet, Vrede en Vreugde. Dit zijn niet zo maar tracks, het zijn tracks die aan bepaalde randvoorwaarden voldoen:

- Alle percussie / rare uitspraken van mensen zijn opgenomen met een dictafoontje.
- De (nederlandse) teksten zijn gevormd door verschillende zinnen van een paar conversaties te nemen.
- De koortjes heb ik samen met haar gemaakt
- geen instrumenten/synths behalve onze stemmen en dat wat we opnemen met het dictafoontje.

Het idee achter ons project is om de inspiratie die we horen ook daadwerkelijk te gebruiken in plaats van het te vertalen naar instrumentale stukken. Daarnaast is het een goede creatieve oefening: de kwaliteit van de opgenomen samples is erg slecht en om er dan nog wat goeds van te maken is uitdagend. Daarnaast heb ik veel lol met haar om het te maken wat ik misschien wel het belangrijkst vind :)

hier de link:

http://www.speedyshare.com/482695782.html
(qua mix mag er hier en daar nog wat verbeterd worden, maar komt wel :), het is niet het belangrijkste in dit project )

Back