PG-300 controller!!!!!

Status
Please reply by conversation.

Bassweiler

hardcore tot op het botje
Hallo beste forum leden ik ben op zoek naar een PG-300 van Roland.
Om de MKS-50 mee aan te sturen.Wie kan mij helpen,natuurlijk tegen een schappelijke prijs.Maar daar worden we wel over eens hoop ik:)
Ik hoor het wel:okdan:

staat 1 op mp voor 275,mischien kun je nog een beetje pingelen

goed uiteinde alvast.

Ik woon in: dat is een verassing!!!!

Voor de mensen die niet van verrassingen houden: Overloon of toch weer Venray.

Voor de mensen die niet van verrassingen houden: Overloon of toch weer Venray.

Het is Oirlo tegen woordig,licht langs venray.Maar daar heb ik wel allemaal gewoond ja,ken jij mij dan??

Fijne jaar wisseling nog,ik hoor het wel:okdan:
Groetjes mark.

Ik heb een Roland Alpha Juno 1, feitelijk hetzelfde apparaat als jouw module.
Die Alpha Juno 1 is echt PERFECT aan te sturen met bijv. een Behringer BCR.
De BCR in learn mode, draaien aan het alpha wheel en je parameter is toegewezen. Voorzover de MKS geen alpha dial hebt kun ook de gratis computer editor gebruiken (trekken aan de schuiven in plaats van aan het alpha wheel).

Het enige verschil is dat de BCR niet aangeeft welke parameters het betreft. Maar als je een beetje intensief edit dan ken je de paramater plaatsing zo uit je hoofd.
Ik bedoel; het scheelt een enorm bedrag.

Ik heb een Roland Alpha Juno 1, feitelijk hetzelfde apparaat als jouw module.
Die Alpha Juno 1 is echt PERFECT aan te sturen met bijv. een Behringer BCR.
De BCR in learn mode, draaien aan het alpha wheel en je parameter is toegewezen. Voorzover de MKS geen alpha dial hebt kun ook de gratis computer editor gebruiken (trekken aan de schuiven in plaats van aan het alpha wheel).

Het enige verschil is dat de BCR niet aangeeft welke parameters het betreft. Maar als je een beetje intensief edit dan ken je de paramater plaatsing zo uit je hoofd.
Ik bedoel; het scheelt een enorm bedrag.

Een PG-300 levert ook weer het zelfde op als je hem doorverkoopt. Een BCR-2000 zeker niet.

Een PG-300 levert ook weer het zelfde op als je hem doorverkoopt.

Ja dat is toch wel weer het leuke van die vastrentende 'vintage' gear.
Eigenlijk kun je je ook nergens een buil aan vallen, behalve reparatiekosten wellicht.

Hoewel zodra mensen weten dat een BCR ook volstaat zal de PG-300 markt dramatisch instorten. :duivels:

Ja dat is toch wel weer het leuke van die vastrentende 'vintage' gear.
Eigenlijk kun je je ook nergens een buil aan vallen, behalve reparatiekosten wellicht.

Hoewel zodra mensen weten dat een BCR ook volstaat zal de PG-300 markt dramatisch instorten. :duivels:

Ik denk niet dat de Alpha Juno markt harder kan instorten dan hij al gedaan heeft. Een AJ1 deed voorheen nog wel eens 350 zonder extra's (heb ik hem nog voor ge- en verkocht!), nu nog maar 125. Een 2 175 nu, vroeger tot 500.

Met controller vrijwel niet te betalen.

Status
Please reply by conversation.
Back