ik ben helemaal weg van de bricasti,maar ik heb er geen
die H8000 van Sjaak,had ik moeten kopen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik ben helemaal weg van de bricasti,maar ik heb er geen
Ik ben helemaal Valhalla gek alle andere plugs en lexicon hw units de deur uit.
vind de vahalla niet echt top, gebruik laatste tijd mn: lexicom pcm soft, waves ( altijd al ) al dan niet gecombineerd met altiverb.
als hardware een oude fairchild veergalm ( erg mooi, maar niet te vinden ) , en voor zoeventjes erbij, we jammen wat , een gewoon m-one etje, en/ of een picoverb ( goedkoop en voor live goed genoeg )
verdere hardware behoeftes heb ik niet ( lexicon soft is ook prima ) of is me te duur ( bricasti )
Maar ik ben ook super bij met de Large Chamber algoritme bijvoorbeeld, want daarmee kan je echt subtiel wat extra ruimte meegeven aan een sound. Je hebt eigenlijk niet door dat ie er op zit, maar als je 'm weghaalt merk je opeens dat het een stuk kaler/dunner klinkt.
De H8000 is net weg helaas. Mooie bak, maar ik hou net iets meer van de Lexicon sound mbt de reverb. De H8000 kun je wel mbv de VSIG editor volledig editen, vergelijkbaar met Reaktor. De mogelijkheden zijn eindeloos, maar wat mij irriteerde waren de audio clicks die sommige virtuele input en outputs genereerden. Dus bv het output level van een reverb. OS 5.5 was ook niet helemaal stabiel, dat zou toch niet mogen voor een bak van deze prijs. Maar al met al is het wel de meest veelzijdige multi FX die er denk ik is. Ik maakte er uiteindelijk relatief weinig gebruik van, en ik heb al een Eventide Space met oa de Blackhole reverb uit de H8000 dus ik mis niet zo heel veel.
Kijk:
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-...2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
er komt weer een REV7 van Yamaha voorbij.
de reden dat ik je H8000 niet gekocht heb,na wat speurwerk op het net..
als ik 1tje koop wil ik hem kunnen testen eerst.

Ik wil mijn TC Electronic M-One weer terug. Ooit verkocht, waarschijnlijk stond ik rood ofzo...