Cubase SE3 niet alle kanalen uitfaden

TheVorTeX

Peek en Poke
Hoi,

Ik ben in het bezit van Cubase SE3 en wat softsynths. Nu wil ik graag alle kanalen uitfaden op een na. Wat is nu de beste methode? Ik heb al geprobeerd om alles te "routen" naar een Group channel maar dan raak ik helaas mijn stereo beeld kwijt.

Gr,

Michael

Laatst gewijzigd:
automatiesering van de faders

Uiteraard!
Een voor een of allemaal tegelijk ?

Gr,

Michael

wat je zelf wil ,je kan ook een spoor softsynth renderen naar wave , en dan knippen en uitfaden

gewoon een group channel aanmaken, en daar per spoor heenrouten. Dat kan je stereobeeld niet beinvloeden aangezien je panningsettings gewoon kwa sound geroute worden naar die group.

Vervolgens automatiseer je die ene groupchannel.

gewoon een group channel aanmaken, en daar per spoor heenrouten. Dat kan je stereobeeld niet beinvloeden aangezien je panningsettings gewoon kwa sound geroute worden naar die group.

Vervolgens automatiseer je die ene groupchannel.

Dat ik kreeg ik dus niet aan de praat, Nadat ik de bv de piano links pan, Is het na de group channel center, ik zal het nog eens testen.

Bedankt !!

Dat ik kreeg ik dus niet aan de praat, Nadat ik de bv de piano links pan, Is het na de group channel center, ik zal het nog eens testen.

dan doe je iets fout denk ik, dit werkt gewoon goed. Even opnieuw testen dan :)

Nou het werkt nog steeds niet zoals ik het zou willen :)
Ik heb "Group channels" aangemaakt (handleiding). Om alles uit te kunnen faden moet ik het geluid van het oorspronkelijk kanaal uit zetten(?). Dit doe ik door het aanzetten van de "pre fader". ik kan nu alle kanalen uit faden. maar alles instrumenten staan nu center ..

Wat doe ik nu niet goed ?

Gr,

Michael

Heb je wel een stereo group aangemaakt?

Je moet de kanalen niet via een send naar een group sturen maar de kanaal output naar de group sturen.

Heb je wel een stereo group aangemaakt?

Je moet de kanalen niet via een send naar een group sturen maar de kanaal output naar de group sturen.

Thanks, Was ff zoeken hoe je een VST output naar een groep route. Maar ik heb het gevonden. werkt als een trein!

Gr,

Michael

Back