Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat van die AMT 8 wist ik al, ik heb er ooit een gehad maar weer verkocht omdat ik alles ook via midi-thru aan elkaar kon knopen. Heb nu wat apparaten die geen thru -poort hebben, waardoor dat niet meer kan. De um880 is inderdaad ook een optie, al is alleen een patchbay eigenlijk al voldoende. Ik sequence bijna alles met de mpc. Voor midi-connectiviteit met de pc heb ik al een midex 3.Dank voor het meedenken.Dat van die AMT 8 wist ik al, ik heb er ooit een gehad maar weer verkocht omdat ik alles ook via midi-thru aan elkaar kon knopen. Heb nu wat apparaten die geen thru -poort hebben, waardoor dat niet meer kan. De um880 is inderdaad ook een optie, al is alleen een patchbay eigenlijk al voldoende. Ik sequence bijna alles met de mpc. Voor midi-connectiviteit met de pc heb ik al een midex 3.

opcode is geen optie, aangezien ik niet met een mac werk. Unitor heeft geen usb. Dat kan in de toekomst nog wel eens lastig worden lijkt me. Of hebben alle nieuwere pc's ook nog een seriele poort?

De Opcode kun je ook zonder computer gebruiken moet even in het
handboek kijken hoe dat moet
Het is wel een monster qua mogelijkheden...Dat kan inderdaad, maar je moet hem wel programmeren vanaf een (oude) Mac. Daarna kun je door de programma's schakelen vanaf het frontpanel, maar je kunt ze zonder computer niet wijzigen. Ik heb er zelf ook eentje staan en had al zitten kijken of ik er niet twee moet hebbenHet is wel een monster qua mogelijkheden...

aha goed , staan genoeg gratis ( bijna ) macs op het net , en dan even OMS erop en klaar![]()

dat was ook ff mijn idee toen ik jouw post van de studio 5 zag
Maar je moet wel nog de plaats hebben om een extra computer neer te planten.
ff offtopic... wat gebeurde er met Opcode? Is nu van Gibson dacht ik?
grtz
L
klopt.
deze is ook wel handig
http://www.extremzertifikator.de/workbench/equipment/bilder/kawaiMav8Front.jpg
aha goed , staan genoeg gratis ( bijna ) macs op het net , en dan even OMS erop en klaar![]()
ff offtopic... wat gebeurde er met Opcode? Is nu van Gibson dacht ik?