[hardcore track]

hmm ik vind de geluiden enzo erg cool alleen mag de kock wat meer kicken

maar cool !

Hakken en zagen voor de liefhebbers. Beukt lekker door, maar de hihats blijven wat eentoonig. Hebben even de frequenties bekeken en kwam niets geks tegen. Dat vondt ik vreemd want ik vond e.e.a. wat "blikkerig" klinken.

Ben benieuwd hoe die na de 2e (?) break gaat klinken.

Greetz,

Yawgmoth

blikkerig?? hmm :confused:

ik hoor et niet echt eigenlijk maar goed... voor de rest jah was hij nog maar kort, maar komt zeker verandering in!!!

......

......

JA!
inderdaad de kick mag je meer voelen dan horen... maar ik vind de melodie errug lekker, heel errug lekker.
mix klinkt verder strak... succes met afmaken ;)
ga zo door

Niet mijn stijl, maar klinkt goed alleen mag je wat mij betreft wat zuiniger aan doen met de reverb en inderdaad wat meer afwisseling in de percussie enzo

shit, jij weet wel wat lekkere geluiden zijn en wat beuken is.. weer een hele vette track.. uitwerken en uitbrengen..:maffia:

me too

un lycos rel als je het mij vraagt....haha, tis een freehost dus jah ik kan nog wel es offline zijn daardoor!

Re: zonde deze vind ik 10 keer beter dan

Re: zonde deze vind ik 10 keer beter dan

Origineel geplaatst door ><i
die darkcore track...

toch is Synthetic drugs veel beter kwa produceren en sfeer der in
verwerken, hijs maybe niet je style (kan goed want veel mensen klagen
bij me over dat hij te langzaam is).

maar t kan wat je zegt ik vin het alleen niet zo:)

thx iig!

Re: Re: zonde deze vind ik 10 keer beter dan

Re: Re: zonde deze vind ik 10 keer beter dan

Origineel geplaatst door Anode
toch is Synthetic drugs veel beter kwa produceren en sfeer der in
verwerken, hijs maybe niet je style (kan goed want veel mensen klagen
bij me over dat hij te langzaam is).

maar t kan wat je zegt ik vin het alleen niet zo:)

thx iig!

ik heb ook niet over de productie kwaliteit, maar over de kracht van het melodietje :)

Re: Re: Re: zonde deze vind ik 10 keer beter dan

Re: Re: Re: zonde deze vind ik 10 keer beter dan

Origineel geplaatst door ><i
ik heb ook niet over de productie kwaliteit, maar over de kracht van het melodietje :)

das wel zo maar deze heeft ook echt een melodie ....... Synthetic drugs is meer zweverig.en tjah laat in t nummer kom t er pas een melodie lijn in

Re: Re: Re: Re: zonde deze vind ik 10 keer beter dan

Re: Re: Re: Re: zonde deze vind ik 10 keer beter dan

Origineel geplaatst door Anode
das wel zo maar deze heeft ook echt een melodie ....... Synthetic drugs is meer zweverig.en tjah laat in t nummer kom t er pas een melodie lijn in

Oja, dat wel... je moet ook gewoon maken wat je zelf mooi vind en waar je zelf achter staat. Synthetic drugs zit lekker in elkaar ... maar het spreek me niet zo aan als het kippevel dat ik kreeg van die melodie van deze track.....

weet je wat et is...ik maak onder PDU, Teknologic, Mizollen & panchantantra muziek die toch wel een commerciele bedoeling hebbe ...dus mensen moete ze wel mooi vinden, krijg ik dat niet voor mekaar dan zal ik zon nummer nooit ergens naar toe sturen of zelf uitbrengen( k ga een label beginnen).

onder de naam Anode trek ik me van niemand iets aan :engel: , das ook meer voor mezelf

dus.....als jij et niet mooi vindt en ik kan er bij inkomen dat et wel een zo zals zijn dan zou ik opbouwende kritiek wel serieus nemen als et gaat om de eerste 4 namen boven geschreven!

en S. Drugs is een PDU-er!

:geslaagd:

Back