Devon-Miles
Ouwe rot
mwoa, niks van horen .. gooi een dikke buizen eq over je eindmix en dat ga je zeker wel horen. TL audio 5052 vind ik ook interessant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik denk dat veel mensen die flink wat jaren met muziek bezig zijn en veel apparatuur heeft of heeft gehad het verschil wel hoort tussen een goedkopere of high-end of hoger segment compressor.
goedkopere merken zijn niet perse slecht natuurlijk, ik heb zelf 2 x 266xl's, Ensonic Dp4, een focusrite penta en mixmaster. werkt zeker goed en effectief maar ik zou graag wat meer investeren in een dikke compressor/ buizen/ eq etc. zoiets heb je altijd profijt van.
je hoeft inderdaad geen 10 dure compressoren te hebben maar 1 of 2 goede flexibele kan geen kwaad en die kun je gewoon op je aux of master insert doen.

Lekker als je dat aan 1 processor kunt besteden1500 euro voor een goede processor heb ik wel over

is een ouwe topic ditWat mis je/is er niet goed aan de 3630?
Mijns inziens moet je alleen dan voor 'beter'/duurder gaan als je het verschil ook hoort. Je kunt wel duur spul komen 'omdat ze het allemaal hebben', maar wat maakt het uit, als het verschil onhoorbaar is?
Dus dan zul je moeten gaan luisteren/testen. Anders zou ik het onderstaande doen.
SM Pro is meer budget, dus minder kwaliteit, dan de Alesis.
Als je er 3 3630 bij koopt ben je toch ook klaar? Kost je dan ca. € 360 + 6 insert kabels (+ 3 stopcontacten, da's wel een nadeel).
ondertussen nog geen extra compressors gekochtgewoon uitproberen allemaal.