Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ziet er inderdaad goed uit!
Ik ben alleen bang dat die ARX-boards echt onbetaalbaar zijn
..Ik vind €300 voor een SRX-board al aardig wat namelijk!
Die live-mode ziet er ook wel gelikt uit!
Had helemaal arx moeten zijn en een nieuwe naam ipv fantom,en een nieuwe look,dan had roland een wat nieuw produkt gehad,nu is het weeral een vervolg op.....
)
De prijzen van de huidige fantoms zijn her en der al aan het zakken. Feedback had laatst de NSJ aanbieding met een X8 voor 2199. (NSJ = North Sea Jazz)
Toeval of voorbode, maar ik denk dat het e.e.a. nog wel gaat zakken.
Als dat de echte prijzen worden dan zitten ze heel aardig t.o.v. de XS-en ongeveer gelijk met de M3-en.
En over 2 jaar gaat het naar de huidige X prijzen
Is er al bekend wat de ARX uitbreidingen gaan kosten?
L56 Out...
) 

Hoe lang zal het duren voordat de 'oude' Fantom X6 heel erg zakt in prijs ?![]()

Jij als korg hater (grapje), check de korg forums maar, dat slikken valt wel mee hahaha
.

ik vind het een onzinnige vergelijking, er is praktisch nog niets bekend van omnisphere op 1 geluidje na. Ik ben een enorme spectrasonics liefhebber en zij moeten het hebben van hun geweldige library met 'lange' samples waarin de sound al min of meer gevormd is. Simpeler gezegd, Spectrasonics levert geweldige preset synths. Hun synthengine beperkt zich tot was simpele adsr en wat minimale lfo mogelijkheden en het combineren van 2 samples.Nu of het nu Roland of Korg of Yamaha is,tegen die nieuwe Spectrasonics Omisphere kunnen deze niet op,50 Gb basis materiaal :-)
Overigens is de pitchbend ook veranderd, je kan nu de laatste noot van een akkoord benden.
ik heb een keyboard ( met synthese)hmmm dat pitch bend verhaal is bij Yamaha Super Articulation en in de Motif is dat dus FX en in de Tyros 2 gewoon standaard.....
die 8 faders is zo oasys/motif....
sorry maar ik loop er niet warm voor....
het wordt zoooo uitgemolken allemaal
ik wil niet zeggen dat yamaha dat niet doet maar die geeft mij de indruk dat ze wel echt aan het vernieuwen zijn.....
en vernieuwen in van 175mb waverom naar 335mb
maar ja wie ben ikik heb een keyboard ( met synthese)