Argosy meubel

BG 53

Ingeburgerd
Heeft iemand ooit zoiets naar nederland laten komen via america? Of kan je deze meubels ook in nederland kopen? En wat gaat het kosten wanneer je het van america naar hier gaat verschepen?

Ik ben benieuwed.

www.argosyconsole.com

Welke zou je willen dan kan ik eens navragen bij ons voor je.

70-C24-R of de 90 c24-R Dit zijn meubels voor de control 24 van digidesign.
Bent u een dealer hier in nederland?

Alvast bedankt:okdan:

gezien z'n avatar-tekst zou ik durven gokken dat grooveron bij i4-muzique werkt :)

He das gaaf zeg, dat maarten vision en sound die dingen importeerd! Ik woon daar nog geen half uur rijden vandaan, nou dan ga ik daar maar eens een mailje naar sturen. Maar hoe veel geld ben ik ongeveer kwijt als ik een meubel van 1300 dollar of een meubel van 2500 dollar ga kopen bij mvs? Komt daar nog veel geld overheen?

Alvast bedankt.

zag gisteren deze site: www.kkaudio.com

Staan bij de meubels en racks gewoon pdf files met alle maten :P Leuk als je zelf nog wat wilt gaan bouwen

Laatst gewijzigd:
nice link !

ik heb gister toevallig geinformeerd bij Argosy naar de levering in NL. Ze leveren of direct van de states of via een tussenpersoon. zie link http://www.argosyconsole.com/argosy_international.html. Wanneer ze direct leveren kost het ongeveer 275 dollar shipment. ik probeer het via een tussenpersoon, dan haal ik het zelf wel op bij 1 van de distributeurs.

moet zeggen dat ik goede feedback van het bedrijf kreeg en zeer snel antwoord op mijn vragen. De gunstige dollarkoers is inderdaad wat bij mij ook meespeelt. heb mijn oog laten vallen op de Raven H10 maar ben er nog niet over uit (met name het minieme oppervlak van het blad).

Back