Hulp gevraagd bij Yamaha AW4416

2frankie

Ingeburgerd
Hallo,

De Yamaha AW4416 die ik al jaren met plezier gebruik zou ik heel graag eens wiilen updaten.
Er staat nog steeds versie 1.00 op :(
Ook is het een lang gekoesterde wens om er een cd writer in te bouwen.

Waarom ik dit dan niet gewoon heb gedaan is omdat ik nooit de mogelijkheden en middelen heb gehad
om te updaten.
Eenmaal een interne cd writer maakt het volgens mij wel een stuk makkelijker om te updaten.
Maar ja ,als ik dan op de Yamaha site naar cd writers kijk die compatable zijn met de AW is minstens
versie 2.0 nodig.

http://www.yamahasynth.com/download/aw4416.html

De eerste stap is dus eigenlijk updaten, maar hoe ?

Als iemand de mogelijkheid zou hebben hierin te kunnen helpen, héél graag.
Ik zou het geweldig vinden als ik m'n AW zou kunnen updaten met de laatste versie die is uitgebracht.

Als het dan ook nog een mogelijk zou om te kunnen helpen om een cd writer in te bouwen........................:halleluja

Ik heb zelf 1 poging gedaan om een cd brander erin te zetten maar die werkte niet terwijl deze
wel compatable zou moeten zijn.
Waarschijnlijk door de zéér oude software die op de AW staat.

Alvast bedankt voor jullie moeite.

Laatst gewijzigd:
tsja, ik zie hier niet zoveel mogelijkheden.

Voor zover ik weet is de update alleen mogelijk met een cd, dus zal je of iemand moeten vinden die voor de update al een compatible cd writer in de AW had zitten en deze tijdelijk overzetten in jouw AW, of anders verder zoeken naar een cd writer die wel compatible is.

Ben je lid van de yahoo group voor de AW? Hier is nog steeds veel activiteit en er zitten veel behulpzame mensen op. Vraag het daar ook eens.

Heb je al geprobeerd om de technische dienst van Yamaha Nederland om advies te vragen?
Gewoon even aan de importeur vragen,adres gegevens staan in je manual.

Back