Dit las ik net op de website van I4:
-Is iemand hier bekend mee?
-Zijn de synthersizers hier bv een Creamware kaart, of is het echte hardware?
-Halen ze een truckje op de factuur uit of zijn er andere belastingtechnische regelingen?
-Zijn er zo ook andere zaken die zoiets regelen?
-Is het eigenlijk wel legaal?
-Moet je er persé een pc of pc-onderdeel bij op de faktuur?
Opzich een hele interessante regeling, alleen heb ik meer vragen dan antwoorden...
Pc Privé projecten zijn aan de orde van de dag. Ze bieden u de mogelijkheid om met belasting voordeel een computer te kopen. Waarom dan niet een computer samengesteld en gebouwd voor midi en audio mogelijkheden?
I4 muzique biedt verschillende mogelijkheden binnen de pc –privé regelingen. Zo zijn we in staat om audiokaarten, software en synthesizers binnen de pc-prive regeling te laten vallen en u maximaal te laten profiteren van het belasting voordeel.
We hebben mogelijkheden voor een enkel individu maar ook voor groeps deelname. Bij groepen van meer dan 20 personen kunnen we demo-of advies avonden organiseren. Voor deelnemers uit het onderwijs bestaan er mogelijkheden om flinke kortingen te krijgen op de software.
-Is iemand hier bekend mee?
-Zijn de synthersizers hier bv een Creamware kaart, of is het echte hardware?
-Halen ze een truckje op de factuur uit of zijn er andere belastingtechnische regelingen?
-Zijn er zo ook andere zaken die zoiets regelen?
-Is het eigenlijk wel legaal?
-Moet je er persé een pc of pc-onderdeel bij op de faktuur?
Opzich een hele interessante regeling, alleen heb ik meer vragen dan antwoorden...