Pump Audio ofzo?

skies

Klats, Boink, Klets
Pump Audio is een bedrijf wat muziek leverd aan klanten.
Als je je tracks erop laat zetten behoud je toch al je rechten.
Niets verloren dus.

Maar het is in Amerika en da's nogal onhandig enzo.
Zijn er soortgelijke bedrijven in NL of EU?
Ervaringen, tips?

Ik heb namelijk erg veel muziek die hier maar nutteloos ligt te zijn, welke vaak erg geschikt is voor commercials ed..

uh dat geld is toch eigenlijk alleen voor de artiest bedoeld!!!

Als iemand een track van je wilt licensen dan kan die toch gewoon contact opnemen met de artiest in kwestie...wat doet zo een bedrijf nou (geloof echt helemaal niks)....en hier steekt dat bedrijf 50% ervan gewoon in zijn eigen zak...

hehe nou je hebt in ieder geval geen handelsgeest ;)

Ik krijg bijna altijd 100% voor licenties. Tegenwoordig met het internet enzo zijn dat soort bedrijfen toch totaal overbodig???

Muwah, ben ik het niet met je eens, als je een full time baan hebt, daarnaast nog produceert en wat in de markt wil afzetten heb je meestal niet de tijd een hoop PR ed. te gaan onderhouden op het www.

Ik heb zoals nu alleen tijd om vanaf mijn werk een beeetje te surfen en te doen.

Die bedrijen nemen een groot deel van je reclame/hosting/verkoop werk uit handen

Ja dat dacht ik dus ook.
Ik heb idd. geen handelsgeest is reeds gebleken.
(Heb reeds 2 CD's echt via internet verkocht, de rest vooral weggegeven)...

Net als dat een stockfoto bedrijf het werk voor je uit handen neemt... Zonder dat bedrijf is de kans op het verkopen van een foto bij veel mensen zeer minimaal.

Maar er zijn dus niet echt zulke bedrijven in NL?

Net als dat een stockfoto bedrijf het werk voor je uit handen neemt... Zonder dat bedrijf is de kans op het verkopen van een foto bij veel mensen zeer minimaal.

Nou...bedrijven kiezen dat tegenwoordig toch uit Flickr. Gewoon je foto's op flickr zetten.

Maar er zijn dus niet echt zulke bedrijven in NL?

Nou als je ze 50% geeft doet een publisher dat zo :D

Back