*** help me *** Bstation Keys

bazziman

Ouwe rot
Ohohoh, wat een domme rukker ben ik toch. Ik heb zojuist 3 witte toetsen van mijn nieuwe Bstation KB vernietigd. Wie oh wie weet waar je losse toetsen in Nl kan kopen/bestellen/stelen?

kan je er een foto van maken en de maten ervan geven zowel bovan als onder

misshien heb ik ze wel liggen

Dat wil je niet weten....in het kort...ik heb em vandaag binnegekregen en besloot hem gelijk maar schoon te maken...een toets haperde nogal...ik dat ding open maken en alles is supervies...lekker in een sopje gedaan (de kunstof delen) en deze op een handdoek op de ventserbank gelegd om te drogen.

Helaas werd vandaag ook mijn verwarming gerepareerd...die deed het dus prima en stond te loeien terwijl ik even koffie aan het halen was en wat andere boodschappen...ik kom terug en heb nu 3 kromgetrokken toetsen....aaahhh..

Origineel geplaatst door zoe
kan je er een foto van maken en de maten ervan geven zowel bovan als onder

misshien heb ik ze wel liggen

ok...ik zal een foto maken...wat is je email? dan stuur ik het daar naar toe....

het gaat om een c een f en een g.

moment.

Origineel geplaatst door bazziman
...lekker in een sopje gedaan (de kunstof delen) en deze op een handdoek op

Het komt wel goed joh. Ik ben blij te zien dat er nog meer van die gekken zijn als ik. Heerlijk is dat, als de TPG-man vertrokken is, de wasbenzine en alcohol te voorschijn halen, en de staalfix. lekker soppie erbij, wattenstaafjes, poetsdoekjes.
Beats the shit out of stofzuigen. Maar leg dat maar 's uit aan mijn vrouw.

Origineel geplaatst door bazziman
Dat wil je niet weten....in het kort...ik heb em vandaag binnegekregen en besloot hem gelijk maar schoon te maken...een toets haperde nogal...ik dat ding open maken en alles is supervies...lekker in een sopje gedaan (de kunstof delen) en deze op een handdoek op de ventserbank gelegd om te drogen.

Helaas werd vandaag ook mijn verwarming gerepareerd...die deed het dus prima en stond te loeien terwijl ik even koffie aan het halen was en wat andere boodschappen...ik kom terug en heb nu 3 kromgetrokken toetsen....aaahhh..

Oeioeioei... :o:

Schoonmaken (openmaken) doe ik ook bijna altijd.
Ik neem aan dat Novation zelf ook nog wel toetsen heeft liggen.
In ieder geval succes! :biertje:

Origineel geplaatst door Leo
Het komt wel goed joh. Ik ben blij te zien dat er nog meer van die gekken zijn als ik. Heerlijk is dat, als de TPG-man vertrokken is, de wasbenzine en alcohol te voorschijn halen, en de staalfix. lekker soppie erbij, wattenstaafjes, poetsdoekjes.
Beats the shit out of stofzuigen. Maar leg dat maar 's uit aan mijn vrouw.

Hahaha...ik vond mezelf reuze stoer. Dat ik dat ding schoon stond te maken..dat ding was echt *SMERIG* vanbinnen..grappig...dat gevoel..ik weet precies wat je bedoelt...maar kijk nu die arme toetsjes eens....aaahhhhhhh

Origineel geplaatst door OnAcid
Oeioeioei... :o:

Schoonmaken (openmaken) doe ik ook bijna altijd.
Ik neem aan dat Novation zelf ook nog wel toetsen heeft liggen.
In ieder geval succes! :biertje:

Dankje, ik heb novation al gemaild...maar als ik ze goedkoop hier ergens op de kop kan tikken is dat natuurlijk een stuk prettiger voor mijn beursgeslagen beurs.

Als ik Novation was, zou ik ze gratis geven. Of misschien de verzendkosten laten betalen...
Maar ja, misschien ben ik wat naief? ;)

Origineel geplaatst door OnAcid
Als ik Novation was, zou ik ze gratis geven. Of misschien de verzendkosten laten betalen...
Maar ja, misschien ben ik wat naief? ;)

Jij moet gauw Phil van Novation een solicitatiebrief + cv sturen! ;)

sorry man maar ik heb ze niet en ook geen vervanging daarvoor
heb ze wel ooit gehad maar er zijn meer mensen die rare dingen met hun toetsenbord doen
of ze gooien een hele synth op de grond of ze leggen hun peuken erop

jaja dat gebeurd

nieuwe toetsen moeten niet echt duur kosten ik denk een eurotje of 8 omdat het best een recent apparaat is

Minder voor je bazzi maar ik weet dat als je een doos nieuwe platen hebt en in de zon legt in de auto dat ze krom worden
om ze recht te krijgen moet je die gewoon in de doos laten gewicht er op en in de zon.
Als ik jouw was zou ik een Loden plaat nemen op de verwarming toetsen er op en dan gewicht er op met de verwarming heel laag.
!!zie nu 3 toetsen 1 st is denk nog maar te redden de rest is gaar.!!

Als ik kom neem ik ff 2 st lijm klemmen mee.maar mn lood en aluminium is weg heb ik vorge week naar de oud ijzer boer gebracht.Ff klooien met de fohne.btw mn E-mail werkt niet meer dus dan stuur ik wel een pb

Nou het is al niet meer nodig hoor Marcuuuu...Ik krijg net een mailtje van Novation dat ze me de toetsen *gratis* vanmiddag opsturen...wat een topservice. WAT EEN TOPSERVICE! Dit mogen mensen best weten, dat er ook klassebedrijven zijn die klasse service leveren!

Back