*** help me *** Bstation Keys

Origineel geplaatst door bazziman
Nou het is al niet meer nodig hoor Marcuuuu...Ik krijg net een mailtje van Novation dat ze me de toetsen *gratis* vanmiddag opsturen...wat een topservice. WAT EEN TOPSERVICE! Dit mogen mensen best weten, dat er ook klassebedrijven zijn die klasse service leveren!

hmm heb op verschillende forums (volgens mij ook hier!!) al verschillende keren gelezen dat Novation juist een sh*t service heeft: niet reageren op emails enzo en dan al helemaal niet gratis iets vervangen!
toppie!

Je moet natuurlijk wel een beetje beleefd zijn. Mensen die voor de tachtigste keer met een grote komen emmeren om een nieuw OS worden idd redelijk genegeerd. Maar *al* mijn emails zijn tot nu toe heel netjes door zowel Nick als Phil als Linda als alle anderen bij Novation binnen een of een paar dagen beantwoord....

Ik heb over Novation, de produkten en de service eigenlijk niks te klagen. (het is zeker niet zo brak als bijvoorbeeld Yamaha of Roland die soms zelfs gewoon een antwoord *weigeren* te geven over bepaalde produkten.)

Back