Roland R70 24 Bit Samples voor een "slaafje"

gremlin23

Compleet gestoord!
Hey guys,

Een jaartje of twee geleden heb ik mijn Roland R70 zeer hoogwaardig gesampled naar 24 bit/44.1khz en, de volgende dag, verkocht.
Daarna heb ik in Kontakt twee Instruments gemaakt. Dit aan de hand van de ALL1 & ALL2 (zie pdf file) keymapping van de R70. Op deze manier was ik in staat om mijn cubase R70 drum map te blijven gebruiken.
Het gaat om het mappen van +/- 256 R70 samples in 2 Kontakt instruments (dus 2 keer 127) volgens de mapping van ALL 1 & All 2 (zie pdf).

Wie wil dit slavenwerk voor mij doen8o:P? Ik heb er helaas geen tijd voor.
Ik schat dat het 2 uurtjes zal duren en daarvoor in de ruil krijg je 50mb aan alle R70 samples.

Check http://www.vintagesynth.com/ voor meer info over de R70 (grote broer van de R8 ).

PS: De samples zijn via de zeer neutrale preamps (DM2000 kwaliteit!) van mijn Yamaha i88x opgenomen.

Attachments

• r70_all1&2.pdf
    237,6 KB · Bekeken: 180
Een sample voorbeeldje.

Please PM me *D

Attachments

• Power Snare.wav
    54,4 KB · Bekeken: 176
uhh.. wat wil je precies dat er gaat gebeuren? Heb zelf geen Kontakt oid, dusse...

Als 't bijv. gewoon wav-jes (met de juiste naam) per R70-bank (zie pdf) in een mapje proppen is, vinnik 't niet zo erg om een keer te doen.
Als 't echt speciviek in Kontakt, oid moet gebeuren, gaat 't me niet lukken; heb ik gewoon niet.

Is't dan zoveel werk - die 256 Patchen...??

Heb in den tijd zoveel gemaakt!
gewoon elke dag een paar doen, tot je't beu bent..

En Heb je de R70 gesampled in één wav?
of heb je ze al individueel, genummerd, en met patchname ??

De samples zijn niet genummerd maar bezitten wel allemaal netjes de patchname (net zoals voorbeeldje die ik heb gepost).
Is inderdaad niet veel werk maar ik ben het werk dat ik een keer heb gemaakt kwijt geraakt en ik vind het rotvervelend om het over te moeten doen. Zelfs al gaat het maar om twee uurtjes. Ik heb het, zoals ik al zei, hee erg druk =(

Als niemand het wil doen dan begrijp ik dat. Het zijn daarentegen wel mooie samples die goed bruikbaar zijn. De kwaliteit is zo goed dat ik nooit meer terug denk aan mijn oude R70.

Als iemand van plan is het te doen dan kan ik mededelen dat Kontakt 3 inbedded pitch ID ondersteunt (scheelt weer wat tijd!)
:o:

Blij dat ik mijn R70 niet heb verkocht zeg!

Oeps, ik ben eigel'k wél blij dat ie weg is...
Vervangen door een novation Drumstation,
en die bevalt me een stuk beter....

"Voor mij nooit geen Bassdrum Samples meer!"

Het lijkt erop dat niemand hier interesse in heeft. Ik zal het dan maar zelf moeten doen. Over een maand of zo.... :(

Back