• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mint Linndrum met MIDI (!!) ruilen tegen MKS80 + programmer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kurvikova

Stamgast
Supermooie Linndrum met MIDI (trigger), volledig Forat geserviced, verkeerd in nieuwstaat, zo kom je hem geen 2e keer meer tegen! MIDI zeer netjes ingebouwd! Ik kan hier een heel verhaal schrijven over hoe geweldig deze bak is, maar echt geïnteresseerden hoef ik uiteraard niks te vertellen.

Verkoop wegens overkill aan vintage drumcomputers en te weinig synths :) Bovendien past deze geluidstechnisch niet goed in mijn muziekstijl (techno).

Ruilen tegen MKS80 + programmer met bijbetaling van mijn kant, bij betaling afhankelijk van de staat en serienummer (chips). Alleen een set die in goede tot perfecte staat verkeerd!

Met vriendelijke groet, Gilles

MKS80's + programmers liggen blijkbaar niet voor het oprapen. staat bij deze ook los te koop, zie marktplaats.nl voor foto's van mijn exemplaar! (kwijl!)

Heb een aantal ruilvoorstellen gekregen maar ben bij ruil alleen geinteresseerd in de mks80 + programmer. Doe me anders een eerzaam prijsvoorstel en we komen er wel uit... Prijs is uiteraard een vraagprijs!

Na gestrand te zijn met een aantal 'geinteresseerden' nu concreet de vraag, wie maak ik blij met deze geweldig klinkende en superstrakke linndrum LM2? Prijs is uiteraard bespreekbaar maar kom op, voor 750 euro gaat hij zeker niet weg. Deze bak is gewoon erg zeldzaam, mooi en deze ziet er retestrak uit! Heeft mij ook een pak meer gekost!

Ruilvoorstellen:

ben geinteresseerd in:

- MPC60
- Virus Ti
- Virus C
- Nordrack 2x
- Korg MS20
- Juno 106 met midi exclusive
- mks80 + programmer
- mks30 + programmer
- Roland D550 + programmer
- Sequential multitrak
- Sequential TOM
- Bit one Rack wit
- Teisco synths
- Kawai Synths
- Akai s6000 maximum loaded
- Akai AX60/80
- Mackie HDR24
- Mackie HR824

Alleen deze dingen aanbieden wanneer ze in perfecte staat verkeren!

Hartelijke groet, Gilles

Hij kan dicht, ik heb besloten hem nog even te houden, heb de Linndrum recent in een aantal nummers verwerkt en heb de back-up nog even nodig...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back