Spectrasonic Trilogy

Milano

Stamgast
Hey,

Trilogy is een mooie synth maar er zit voor mij 1 glitch in.
Het kan natuurlijk ook aan mij liggen.

Het volgende:

Als ik een Bassline record in mijn daw dan klinkt ie lekker en perfect. Mooi in Sync met alles etc etc

Als ik deze afgeronde project wil exporteren dus de gehele mix dan klinkt ie opeens waaaaaaay off. Klinkt voor geen meter en het is in gevecht met alles eromheen.

Ik heb dit 1 keer gehad maar ik weet niet hoe ik dit heb verholpen. Nu heb ik 't dus weer en nou wil weten of iemand dit probleem al eerder heeft ervaren bij exporteren van Trilogy synth in een mix.

Ik heb dit alleen met deze softsynth. Er zitten nou eenmaal lekkere basslines in en het zou zonde zijn om dit gehele project een andere richting op te schieten...

M

Ik donneer wel als ik het kan betalen ;)

Als het effe niet kan
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
..
.
.

Dan koop ik het wel tweedehands op marktplaats ofzo :)

Dit klinkt echt raar man. Bassline klinkt alsof je zomaar wat hebt opgenomen zonder er 1 sec bij stil te staan.

Als ik de gehel mix (In DAW) beluister dan klinkt ie echt lekker...Dit is echt bizar.

Waat je nog wat je eraan hebt gedaan om dit verhelpen? ik ben clueless (een film?) hoe het komt en hoe ik dit weg kan halen.

Tsjee ik dacht dat ik de enigste was :dubbel: maar goed dat terzijde. Geen idee hoe het weg ging, ik heb de compositie gewoon opnieuw gemaakt, werd er inderdaad gek van. En toen was het euvel weg. Wat het nou was weet ik nog steeds niet. Maar omdat het ...ahum... geleende versies zijn, weet ik bijna zeker dat het daar wat mee te maken heeft gehad.

Ik koop die dingen dus echt tweedehands he....Vroeger had ik wel een softsynth die ik effe wilde uitproberen, die ik dus idd geleend had.

Ik heb een legale FL Studio, Cubase, Nexus, Massive etc geloof het of niet maar heb er echt voor betaald.

:L

Back