Hey Redje!
Is dit de bewuste set met waveglider erbij?
Ben aan het luisteren, spannende intro, lekker basje!
Zit nu op 2 minuten. De hihats komen er nu in, behoorlijk bruut en beetje droog. Clap ligt er lekker in en dat geluid wat er onder gelayerd is is ook wel lekker, geeft een beetje atmosfeer aan de sound. Vette filteruithaal met de bas, die nu weer wegdrijft.
Rustig punt. Langzaam aan komt er een vette lead insluipen... mooi gedaan!
Onverwachte mep in yo face door die filter open te gooien op die lead!
Lekkere lead (lekkurrr, hij jankt een beetje (en das positief bedoeld!)
Beat is er weer compleet met hats en claps.

(ben trouwens niet echt een trancehead, dus kan zijn dat sommige kritiek meer aan mij ligt dan aan je set

)
Zit nu rond 6 minuten en een beetje. Vraag me nu af of er ook nog 303-achtige geluiden in zitten, zou wel lekker klinken misschien. De hihat die er nu insluipt klinkt beter, trekt en duwt en voegt veel toe.
---track op pauze effe mijn bak koffie halen

---
zo, koffie!
Stukje loop lekker door, 2e break rond 8 minuten. Veel gepiel met de leadsynth, die we lekker is maar bijna begint te vervelen. Wordt weggefilterd en blijft subtiel dreigend op de achtergrond.
*SCHRIK!* daar is ie weer, harder dan tevoren!
Okay, 2e stuk komt erin rond 11 minuut 30.
Komt rond 13 minuten op gang met een basje, wel lekker basje.
Rond 15 minuten een "filmisch thema" klinkt wel relaxed, beetje als een intro voor een film...
Ojeee!!! Wat is dit?? Ineens komt er uit het niets, een zware lead. De bassdrums die er dan wel en dan niet ingegooid worden komen een beetje verloren over, maar dat kan ook hier aan de magere PC speakertjes liggen
Sound wordt nu een stuk energieker, opbouw opbouw opbouw!
En de beat wordt erin geflikkerd. Yep het ligt aan de speakers! Een tip: Een crash op de bassdrum layeren als je hem af en toe een dreun laat geven bij fills?
Okay, effe stukje geluisterd, en we zitten nu tegen de 22 minuten.
De lead zakt weer weg en er blijft kick + toms over. Ik vind het iets te lang doorgaan, maar net op tijd is daar de clap om de boel te redden! Lekkere clap trouwens! Hebbie sampeltje voor me?!
Shakers erbij, en er dreigt iets op de achtergrond.
Ow lekker opfokkend basje! Bedenk me ineens iets... Staat alles in dezelfde toonsoort? Ben effe met de playhead van winamp aan het heen en weer springen binnen de set, en het valt me op dat alles heel dicht bij elkaar zit.
Misschien sommige stukken wat transponeren?
Het begint wat meer te lopen. Begin er in te komen.
Lekker gespeeld met reverb rond 29 minuten (of omgekeerde samples?) Klinkt lekker, geeft een beetje een onwerelds gevoel als je op de dansvloer staat volgens mij, en das gaaf in combinatie met veeeeeel rook en goed licht, niet?!
Rustig rollend basje eronder, meteen opvoeren met een filter, nice!!!
Conclusie:
Klinkt lekker, meestal kan ik me niet echt lang dulden met trance, maar dit is wel goed aan te horen

Het staat wel allemaal in dezelfde toonsoort volgens mij of dicht bij elkaar (of ik moet mijn oren uit laten spuiten?), en op de lange duur gaat dit misscien vervelen. Verder leuke patterns zoals je ze geprogrammeerd hebt.
Synthgeluiden zijn vet! Een 3o3-achtig iets zou misschien ook wel leuk erin passen? Ik weet niet of dat past binnen trance want daar heb ik geen jota verstand van.
Maar als ik het me voorstel op een volle vloer, en dan snoeihard uit de speakers, klinkt het al heel aardig!
-C-