Nord Lead diagnose/test. Hoe?

brotherbob

serieus lid
Heb het web afgespeurd, maar kan nergens vinden hoe je een Nord Lead 3 kunt testen. Op de Virus zit een uitgebreid diagnose programma, dat alle knopjes en ledjes test. Zit dit ook op de Nord?

En zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij de aanschaf van een 2e hands Nord Lead 3?

En zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij de aanschaf van een 2e hands Nord Lead 3?

Mijn NL3 had het "reset" probleem. De stroom leek dan af en toe even weg te vallen. Het gevolg is dat de synth weer opnieuw opstart en al je niet gesavede instellingen zijn verdwenen. Ik weet niet welk percentage van NL3's dit probleem heeft, maar ik had zeker niet het enige exemplaar.

Misschien heb je ook wat aan deze thread.

Mijn NL3 had het "reset" probleem. De stroom leek dan af en toe even weg te vallen. Het gevolg is dat de synth weer opnieuw opstart en al je niet gesavede instellingen zijn verdwenen. Ik weet niet welk percentage van NL3's dit probleem heeft, maar ik had zeker niet het enige exemplaar.

Misschien heb je ook wat aan deze thread.

De oplossing voor het reset-probleem vind je misschien in deze thread.

De oplossing voor het reset-probleem vind je misschien in deze thread.

Goede tip, helaas heb ik mijn NL3 al uit frustratie verkocht.
Ik ben wel benieuwd of iemand op dit forum een gemodificeerd, goed werkend exemplaar heeft?

Heeft iemand wel eens een 'power regulator' aangeschaft? Wat is de nederlandse term / waar kan ik zo'n ding vinden? (sorry, ik zat achterin de klas bij Natuurkunde en heb er nauwelijks iets opgestoken)

Zijn die dingen ook gecombineerd met stroom schakelaars, zodat ik meerdere apparaten er op aan kan sluiten?

Heeft iemand wel eens een 'power regulator' aangeschaft? Wat is de nederlandse term / waar kan ik zo'n ding vinden? (sorry, ik zat achterin de klas bij Natuurkunde en heb er nauwelijks iets opgestoken)

Zijn die dingen ook gecombineerd met stroom schakelaars, zodat ik meerdere apparaten er op aan kan sluiten?

Zoek eens naar 'power conditioner', bv. op de website van MusicStore Keulen.
Genoeg keuze.

Back