het 10 stappen ontwenningsplan

beetje onzinnig... Je kunt natuurlijk ook ander instrumenten kiezen. Een S2000 hoeft niet. 950 zal ook voldoen... En tegenwoordig hebben we ook softsynths...

btw. Cubase voor 100 Guldens is wel errug goedkoop. Als je ziet dat het nu 700 Euro kost bij die winkel in rotterdam (was dat niet de feedback???). Ow w8 het is die oude versie voor je commodore :D Die kan nog geen audio aan. Tis enkel een midi sequencer :D

jemig.. m'n broek zakt af als ik dat zie... ga eerst maar aan de slag met wat freeware progjes a nul euro en kijk of het wat wordt!

beetje off topic.. waarom zijn de dingen in Nederland nou zo absurd duur?? 'k zag een oud versie van Reaktor [versie 2.3 nota bene] voor 429 euro.. !! terwijl er al nieuwere versies zijn.. nou ja! en de Cubase versies zijn in het buitenland ook al veel goedkoper als je goed zoekt! 'k snap er niks van.

Soms heb ik het idee dat de prijs hier zo hoog is omdat het nog allemaal hier als heel 'bijzonder' wordt gezien.

Kom op zeg! Dit hebben wij als "Forum" leden toch niet meer nodig?:confused:

Volgens mij (incl. ik) heb het gevoel dat we een behoorlijk niveau hoger liggen, dan
dit 10 stappen-plan van hoe maak ik een zuig-track!!!

Maar!!!:D Het is lief van je! Warme bakker van me! Dat je de "Newbie's" deze manier
van werken laat zien!!! Toppie!:okdan:

Peace...8)

Deze link is hier al een keer langsgekomen. En het is zowieso verouderd. Ze gebruiken daar Cubasis 3.x nog.
Enne, ze hebben het over guldens. (wat dat ook moge zijn)

economie

economie

ja tja, die newbie's in de weer met fruityloops dat kan niet he, minimaal meteen cubasis4 en een drumstation, sampler, etc.

de economie moet een beetje een impuls krijgen he....:)

mvg, R&B.

ik gebruik altijd magix music maker.
errug vet!!!!!!!!!!!!!
en alleen de computer.

ik hou trouwens helemaal niet van muziek.

cheers,
SL.

voor midi is een ouwe atari al genoeg man, daar werkt nog hele volksstammen mee :)

Back