Ik zou zelf iets soortgelijks in elkaar knutselen van piepschuim oid., of gewoon twee micro's (dpa heeft hiervoor fijne kleine goede microfoons) aan een bril of koptelefoon bevestigen en die vervolgens opzetten bij jezelf of iemand anders. Daar bereik je prima resultaten mee.
Groeten en succes Hein
Ik zou zelf iets soortgelijks in elkaar knutselen van piepschuim oid., of gewoon twee micro's (dpa heeft hiervoor fijne kleine goede microfoons) aan een bril of koptelefoon bevestigen en die vervolgens opzetten bij jezelf of iemand anders. Daar bereik je prima resultaten mee.
Groeten en succes Hein
Werkt wel aardig maar je hebt echt het model van je oorschelpen nodig wil het wat worden... om nog maar te zwijgen over de vorm van je hoofd die ook als filter werkt...
Dat klopt inderdaad, maar als je met een bril werkt ondervang je die factoren ook. Ben trouwens wel benieuwd waar je opnames van wilt maken. Ik gebruik zelf regelmatig een bril met microfoons om atmosferen op te nemen.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.