Waar en wat eet/at jij met kerstmis???

Waar en wat eet/at jij met kerstmis???

• Restaurant

Stemmen: 1 6,3%
  • Thuis. Zelf gekookt (of je vriendin)

Stemmen: 5 31,3%
  • Bij kennissen/ familie

Stemmen: 8 50,0%
  • Afhaal is ook lekker met kerst... En het is nog makkelijk ook...

Stemmen: 2 12,5%

• Totaal aantal stemmers
    16
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Slipperman

Rooibosje iemand?
Tja lijkt me wel interresant om te weten te komen of die kalkoen nou echt zo popi is :D

1e kerstdag zelf gekookt. Roasted pork met jacked potatoes...
2e kerstdag gourmetten...

Bij een super lokatie. Een zeer exclusief restaurant. Dan even achterom en dan bij de vuilnisbakken scharrelen.

Mmm........ heeeerlijk!

1e kerstdag bij een maat van me chinees gefonduuuuut (shit hoe schrijf je dit?)
2e kerstdag heerlijke rollade in sinaasappelsaus gegeten met een salade en zelfgemaakte tomaten soep enzo :)

1e kerstdag lekker cliche bij de ouders rollade en te veel bijgerechten gegeten

2e kerstdag heb ik mezelf helemaal knetterstoned geblowd bij mijn zus. tussen het GameCube'en door hebben we broodjes met koud vlees naar binnen gewerkt, een perfect kerstdiner gezien de twee voorgenoemde activiteiten.
halverwege de dag besloten we dat het extreem leuk zou zijn om onszelf te verkleden, mijn zus in camouflagekleding en ik als Adolf Hitler, en door de woonwijken te paraderen. ik kan nu met zekerheid zeggen dat dit ook echt leuk is.

niemand verslaat mij in 2e-kerstdag-weirdness! :D

Eerste kerstdag thuis gegeten. Overheerlijke maaltijd met veel struisvogelbiefstuk.
Tweede kerstdag bij vrienden gegourmet en 's nachts bij thuiskomst nog een heerlijk stuk hertenbiefstuk gehad.
Geen leven zonder vlees zeg ik maar altijd :biertje:

Origineel geplaatst door cyan_circle
halverwege de dag besloten we dat het extreem leuk zou zijn om onszelf te verkleden, mijn zus in camouflagekleding en ik als Adolf Hitler, en door de woonwijken te paraderen. ik kan nu met zekerheid zeggen dat dit ook echt leuk is.

Fotomateriaal? :D

Haha, sorry effe in een jolige aangeschoten bui getikt. Moet leren van de Vodka af te blijven denk ik...

Ik ben een Chinees, vandaar dat je dat niet had kunnen hebben gefonduut... zo redeneerde ik toen ;)

gourmetten is de shiznit!

Origineel geplaatst door cyan_circle

yeah! is daar ook beeldmateriaal van voorhandig? :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back