1e kerstdag bij een maat van me chinees gefonduuuuut (shit hoe schrijf je dit?)
2e kerstdag heerlijke rollade in sinaasappelsaus gegeten met een salade en zelfgemaakte tomaten soep enzo
1e kerstdag lekker cliche bij de ouders rollade en te veel bijgerechten gegeten
2e kerstdag heb ik mezelf helemaal knetterstoned geblowd bij mijn zus. tussen het GameCube'en door hebben we broodjes met koud vlees naar binnen gewerkt, een perfect kerstdiner gezien de twee voorgenoemde activiteiten.
halverwege de dag besloten we dat het extreem leuk zou zijn om onszelf te verkleden, mijn zus in camouflagekleding en ik als Adolf Hitler, en door de woonwijken te paraderen. ik kan nu met zekerheid zeggen dat dit ook echt leuk is.
Eerste kerstdag thuis gegeten. Overheerlijke maaltijd met veel struisvogelbiefstuk.
Tweede kerstdag bij vrienden gegourmet en 's nachts bij thuiskomst nog een heerlijk stuk hertenbiefstuk gehad.
Geen leven zonder vlees zeg ik maar altijd
Origineel geplaatst door cyan_circle halverwege de dag besloten we dat het extreem leuk zou zijn om onszelf te verkleden, mijn zus in camouflagekleding en ik als Adolf Hitler, en door de woonwijken te paraderen. ik kan nu met zekerheid zeggen dat dit ook echt leuk is.
Origineel geplaatst door cyan_circle
halverwege de dag besloten we dat het extreem leuk zou zijn om onszelf te verkleden, mijn zus in camouflagekleding en ik als Adolf Hitler, en door de woonwijken te paraderen. ik kan nu met zekerheid zeggen dat dit ook echt leuk is.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.