Compact Flash Cardreader voor Bijv. MPC2000XL voor €7,50

Ze staan op Ebay voor een dollar of 3, veelal vanuit Hongkong maar de verkopers zijn vaak prima te vertrouwen.

Slightly off-topic: weet iemand een adres voor zo'n ding die in een 3.5" floppy bay ingebouwd zit? Er staan er een paar op Ebay maar allemaal veel te duur in verhouding met de losse en/of geen shipping naar Nederland. Heb een beetje rondgemaild naar verkopers van de losse converters en geen van hen had zo'n model.

Zoiets dus:
cf_floppy.jpg

De goedkoopste in die variant is 27 dollar en een hoop shipping (50usd!) vanuit de US, de Chinezen kunnen dat natuurlijk veel goedkoper. Daarbij is het gewoon zo'n 3-dollar ramsjding die ze even in een metalen bakje schroeven, dus de meerprijs ontgaat me even.

And what about SCSI ?

And what about SCSI ?

[FONT=arial,helvetica][FONT=arial,helvetica][FONT=arial,helvetica]SCSI interface naar memorycard of USB memorystick ?

Bestaat dit? Zou pas echt handig zijn !
[/FONT]
[/FONT]
[/FONT]

Dit formaat bedoel je:

Ja klopt, 3.5" :)

Ik heb op Ebay zo'n converter besteld voor $4.50 inc. shipping, haal ik zelf wel een floppydrive uitelkaar en daar schroef ik hem dan wel in.

SCSI interface naar memorycard of USB memorystick ?

Er bestaan SCSI compactflash en PCMCIA (waar je eenvoudig CF in kunt stoppen met een converter) drives, alleen zijn ze verschrikkelijk zeldzaam en daarom duur. Er staan er 2 in 1 deal op Ebay op het moment, 44 USD en nog zoiets aan shipping, maar wat het precies voor drives zijn staat er niet bij dus het is een gok.

SCSI naar USB gaat niet werken.

Back