Cubase Studio 4 geen externe VST's ?

Resonance

Turn up the reso!
Was van plan CS4 aan te schaffen, voor de zekerheid toch nog even de comparisson chart doorgenomen en tot mn grote verbazing zag ik dat je geen externe instrumenten en fx tot je beschikking zou hebben, wat houdt dit precies in? geen mogelijkheid voor instrumenten en eq plugsins?

kan me bijna niet voorstellen dat dit zo zou zijn aangezien dat flink waardeloos zou zijn ...

Was van plan CS4 aan te schaffen, voor de zekerheid toch nog even de comparisson chart doorgenomen en tot mn grote verbazing zag ik dat je geen externe instrumenten en fx tot je beschikking zou hebben, wat houdt dit precies in? geen mogelijkheid voor instrumenten en eq plugsins?

kan me bijna niet voorstellen dat dit zo zou zijn aangezien dat flink waardeloos zou zijn ...

Dit betekent enkel dat je geen hardware via je geluidskaart als VST kunt inlussen. Natuurlijk kun je wel gewone software VST's gebruiken.

Nee, external effects en external instruments, daar bedoelt Steinberg wat anders mee, nl. het integreren van bestaande hardware als VST in je DAW.
Kortom, gewoon VST gebruik kan natuurlijk wel.

Back