Shinodepino
Nieuwkomer
Ik wil beginnen met softwarematig producen en nu heb heleboel vraagjes.
Een paar Behringer Truth B-2031A (actieve monitors) heb ik nog staan.
Nu wil ik dus nog een midi-keyboardje bijkopen (dacht aan de novation remote sl 61) is deze midi controller zijn geld waard ? Hij is wel wat aan de prijzige kant maar hij heeft wel een heleboel faders en draaiknoppen en de handige automapfunctie. Iemand evaring?
Vervolgens heb ik nog een externe geluidskaart nodig want mijn laptopkaartje is nogal brak
. Na wat zoekwerk kwam ik bij Tascam US 122 L ? Enige alternatieven voor zelfde prijs? Ik ben niet van plan nog veel hardware aan te sluiten, enkel later eventueel nog een midicontrollerke ofzo. Dus moet niet al te veel kanalen hebben. Ze moet wel lowlatency zijn en degelijk.
Kan ik dan deze geluidskaart rechtstreeks op mijn monitor boxen aansluiten of gebruik ik best een mengpaneel ertussen ? En welke kabeltjes heb ik dan nodig ?
alvast bedankt !
Een paar Behringer Truth B-2031A (actieve monitors) heb ik nog staan.
Nu wil ik dus nog een midi-keyboardje bijkopen (dacht aan de novation remote sl 61) is deze midi controller zijn geld waard ? Hij is wel wat aan de prijzige kant maar hij heeft wel een heleboel faders en draaiknoppen en de handige automapfunctie. Iemand evaring?
Vervolgens heb ik nog een externe geluidskaart nodig want mijn laptopkaartje is nogal brak
. Na wat zoekwerk kwam ik bij Tascam US 122 L ? Enige alternatieven voor zelfde prijs? Ik ben niet van plan nog veel hardware aan te sluiten, enkel later eventueel nog een midicontrollerke ofzo. Dus moet niet al te veel kanalen hebben. Ze moet wel lowlatency zijn en degelijk.Kan ik dan deze geluidskaart rechtstreeks op mijn monitor boxen aansluiten of gebruik ik best een mengpaneel ertussen ? En welke kabeltjes heb ik dan nodig ?
alvast bedankt !