helaas moet ik het een en ander verkopen. dus vandaar
MS10 in goede staat(zonder handleiding)
400€
MS20 in goede staat(met handleiding)
studio electronics ATC-1 (heb hem helaas net een week, maar zodra ik geld heb koop ik er wel weer een)
met handleiding, en drie filters minimoog, oberheim sem en de 303 cardridge. (perfecte staat)
800€
en nu ik toch bezig ben:
tr 505 met handleiding (goede staat)
110€
terratec EWS88 D compleet in doos
100€
korg Oasys pci. meesterlijke kaart helemaal volgeplakt met dsp's. moss synthese draait helaas nog niet onder xp of osx
mooiste synthesizers die er zijn op deze kaart.adat/spdif spdif coax analoog in uit(stereo) inclusief synthkit voor op de mac, ook compleet in doos.
675€
het zijn trouwens allemaal vraagprijzen
MS10 in goede staat(zonder handleiding)
400€
MS20 in goede staat(met handleiding)
studio electronics ATC-1 (heb hem helaas net een week, maar zodra ik geld heb koop ik er wel weer een)
met handleiding, en drie filters minimoog, oberheim sem en de 303 cardridge. (perfecte staat)
800€
en nu ik toch bezig ben:
tr 505 met handleiding (goede staat)
110€
terratec EWS88 D compleet in doos
100€
korg Oasys pci. meesterlijke kaart helemaal volgeplakt met dsp's. moss synthese draait helaas nog niet onder xp of osx
mooiste synthesizers die er zijn op deze kaart.adat/spdif spdif coax analoog in uit(stereo) inclusief synthkit voor op de mac, ook compleet in doos.
675€
het zijn trouwens allemaal vraagprijzen
Laatst gewijzigd:
btw er staat geeen prijs bij de ms 20 het zelfde op mp.nl
(volgens mij heb ik precies die gehad en geruild tegen een moog source! hehe ik mis hem soms weleens *reclame*reclame*)