Paia modular: hoe klinken ze?

nick nova

Resonator
'k Was een beetje aan het rondneuzen om ergens een goedkope, degelijke modular te scoren.

Wat te denken van Paia modulars?

Hoe klinken de oscillators? Hoe klinken de filters?
zijn er enige karakteristieken die typisch zijn aan Paia?

Hoe meer info, hoe blijer Nick Nova,

Thanks.

leuke foto gevonden:

paimodular02.jpg

PAIA 9700

PAIA 9700

Ik vind die nieuwe 9700 er zeer interessant uitzien. Voor $450 heb je een complete modular die je alleen nog even in elkaar moet solderen. ;)

Ik neem aan dat je ook weer invoerrechten moet betalen als je bij PAIA besteld?
http://www.paia.com/p9700s.htm

p9700s01.jpg

Die paia is een vet apparaat. kan je best wel extreem meet gaan. Malanox heeft er een gebouwd.

Mono-Poly, kun je uitleggen hoe het ongeveer met de invoerrechten zit als je zo'n bouwpakket hierheen haalt. Op hoeveel extra kosten moet je bij zo'n 9700S aan denken.

TE KOOP: iets anders dan wat hier gebruikelijk is: €200: klik hier

Hoe sluit je zoiets op je sequencer aan ? 8o) :confused:

Waveglider, met gate out vd seq naar gate in van de modular.

Maar als je goed op het plaatje van de paia p9700s zie je dat er midi op zit. maakt het wat makkelijker en bruikbaarder zou ik zeggen. (voor de meesten)

haha,merci Sander voor de info ,maar eigenlijk hing ik de flauwe plezante :z uit en repliceerde ik op die link van BAMBAMStudio. Die link naar die oude lunapark computerkas. Toch bedankt voor de info 8D

Origineel geplaatst door bambamstudio
offtopicmode> niet, vandaar dat het ook 'iets anders' is.

Hebben die bijeenkomsten van de Anonieme Speelverslaafden toch zin gehad, Bambam. Toch meer iets voor de viavia, vind ik...:)

* Off-topic *

'k Was een beetje aan het rondneuzen om ergens een goedkope, degelijke modular te scoren.

Wat te denken van Paia modulars?

Hoe klinken de oscillators? Hoe klinken de filters?
zijn er enige karakteristieken die typisch zijn aan Paia?

Hoe meer info, hoe blijer Nick Nova,

Thanks.

* Off-topic *

invoer

invoer

het grote probleem bij het importeren van spullen van buiten de EU is niet zozeer de invoerrechten (al kunnen die aardig oplopen) als wel de BTW. Dus tel er in ieder geval maar zo'n 20% bij op

Re: invoer

Re: invoer

Origineel geplaatst door Mk II
het grote probleem bij het importeren van spullen van buiten de EU is niet zozeer de invoerrechten (al kunnen die aardig oplopen) als wel de BTW. Dus tel er in ieder geval maar zo'n 20% bij op

Daar was ik al bang voor...

Nick, er staan wat mp3-tjes op die paia site. Klinkt helemaal niet slecht.

Back