Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mooie studiootjes allemaal weer!
@Septic:
Is dat niet een beetje onhandig mixen, je monitors niet voor je als je aan het sequencen / editten bent (en zo ver uit elkaar)?

![]()
... DEP-5 overleden, en we zijn nog maar halverwege.
Is dat niet vervelend zo altijd voorovergebogen aan een synth en een computer die op een kast staan.
Ben er zeker van dat in bureau's en desks ook wel een ruilhandeltje te beginnen is, vele types en vormen, en je kan ze allemaal eens proberen.
Mss op www.bureauforum.nl/zoekertjes...
Ok, zonder sarcasme nu.
Als je niet meer voorovergebogen mag zitten voor je gezondheid, toch echt wel eens kijken naar een tafel of bureau...
(alleen bij mij staat hij niet in de studio).
Ben zeer benieuwd!

.
Leuke video, maar ik begrijp niet helemaal dat je je studio filmt en op youtube zet en dan muziek van iemand anders eronder zet ipv je eigen muziek :confused:
, dat staat allemaal op die Tascam, die iMac staat normaal niet eens in me hok.'Displaydriver'Volgens mij zijn de meeste van die DEP-5's hun uiterste houdbaarheidsdatum wel gepasseerd. Je komt er zelden nog tegen waar niets aan mankeert.
Je hebt helemaal gelijk maar ik heb niet eens muziek van mijzelf op die iMac, dat staat allemaal op die Tascam, die iMac staat normaal niet eens in me hok.
Maar het staat iig wel netjes vermeld aan het eind dus tja,
Mag dat überhaupt zomaar, muziek van anderen gebruiken zonder toestemming? Ook al vermeldt je het netjes, moet je officieel geen rechten betalen en dat soort zaken?.
Idd, het staat netjes vermeld, maar ik neem aan dat je wel wat eigen tunes hebt die de moeite waard zijn om onder de beelden van je eigen studio te zetten, toch?
Bekijk bijlage 36826
Dit is het tot nu toe. Wegens gebrek aan ruimte kan ik niet meer plaats innemen dan dit, het kan nog iets ergonomischer worden ingericht zegmaar, maar ben er dik tevreden mee tot nu toe...

Dit is het tot nu toe. Wegens gebrek aan ruimte kan ik niet meer plaats innemen dan dit, het kan nog iets ergonomischer worden ingericht zegmaar, maar ben er dik tevreden mee tot nu toe...

Update. Na lang klooien en weinig muziek maken, veel kopen en veel verkopen, is het nu wel beetje klaar. We houden het simpel.