Mijn studio annex crib XIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik zit dan nog niet zo lang op dit forum, maar ik wil toch even laten zien hoe ik erbij zit.
53531phpuZyao7.JPG

53531phpiPkd2h.JPG

53531phpcUdRJQ.JPG

Achter mij staat nog mijn Yamaha PSR1000 en links van mij mijn pc die nog (steeds) niet in een kast zit.
Ik ben er nu wel blij mee. Deze zomer verhuis ik naar het tuinhuisje achter in de tuin. Die ruimte is 3,10 bij 3,05 beter dus een stuk meer ruimte. Nog steeds krap, maar dan kan ik die ruimte ook volledig richten op studiogebruik. Dit is nog mijn slaapkamer.
Er zit ook nog een aparte ruimte van 1,5 bij 3,10 die misschien een zangruimte gaat worden, maar dat is nog allemaal toekomstmuziek.

Mooie studio, hoe bevalt de micro Q?

Ja prima, die micro Q ia een goede bak als aanvulling op de Yamaha MO6. Ik ben dan ook erg tevreden met mijn setup. Het enige nadeel is het gebrek aan rek: als ik wil uitbreiden zit ik direct met het probleem van het gebrek aan in/outputs zowel midi als audio. Maar ja, what's new, de meesten van jullie zullen dit herkennen ;)

Ik zit dan nog niet zo lang op dit forum, maar ik wil toch even laten zien hoe ik erbij zit....

Dat moet nooit een reden zijn om GEEN foto van een studiootje te plaatsen!

Maarre.. die KRK's zien er toch wel sjiek uit zo! Ik heb de normale (met gele woofers) versie. :okdan:

Maarre.. die KRK's zien er toch wel sjiek uit zo! Ik heb de normale (met gele woofers) versie. :okdan:

Die KRK's heb ik ook :D Ben er wel blij mee!

Mijn eerste foto's (binnenkort zal de MC-909 vervangen worden door een Virus Classic 8):

Attachments

• DSC00549.jpg
    DSC00549.jpg
    136,5 KB · Bekeken: 111
  • DSC00550.jpg
    DSC00550.jpg
    160,7 KB · Bekeken: 104

Mooie was dat de zilveren 50 euro goedkoper waren ;) Dus maar 150 euro. Verder zijn ze helemaal gelijk. Behalve het lampje, die zit in het KRK tekentje :P
Zien er idd sjiek uit

Ik vind de zilveren zelf mooier dan de gele eigenlijk. Zaterdag hoop ik er ook 2 van te hebben :)

Ik vond je eerst wat minder mooi omdat ik wel van opvallen hou, maar na een tijdje ga je ze mooier vinden :P Dus ze worden alleen maar beter en mooier.
Ik weet niet of die prijsverlaging in heel NL is, maar bij Live Music in Arnhem was hij dus 150 euro voor de CL (zilver dus)

Trouwens:
De KRK VXT8 kost daar nu nog maar 400 euro!!! Dat is echt heel veel lager, dat was eerst in de 500/600.

..tja.. schoonheid komt met de jaren ;)

Voordeel van de zilveren vind ik ook dat ze er wat minder el cheapo uitzien. Ik heb ze destijds bij feedback gekocht, weet alleen niet meer hoe duur ze waren, was daar in elk geval in de aanbieding (ook).

Dat is idd waar ja. Ziet er duurder uit.
Toch een minpuntje dat ik er toch (te) weinig sublaag uit vind komen. Maar wellicht dat daar met de tijd een KRK RP10 bij komt. Alleen jammer dat ze die dan weer niet hebben in het zilver. Maarja geel met dat zwarte rooster ervoor is ook prima. Je zet hem toch uit zicht.

Dat is idd waar ja. Ziet er duurder uit.
Toch een minpuntje dat ik er toch (te) weinig sublaag uit vind komen. Maar wellicht dat daar met de tijd een KRK RP10 bij komt. Alleen jammer dat ze die dan weer niet hebben in het zilver. Maarja geel met dat zwarte rooster ervoor is ook prima. Je zet hem toch uit zicht.

Dat is grappig, ik zit precies hetzelfde te overwegen. Probleem is alleen vooral mijn buren :P Ik woon in een appartement/flat met nogal overgevoelige buurtjes (als ik te hard een scheet laat belt er al een aan :stupid)

Ach ja met mijn koptelefoon doe ik eigenlijk het meeste (Sennheiser HD-600) , bij het afmixen meestal nog even goed luisteren op mijn KRK's.

Dat is grappig, ik zit precies hetzelfde te overwegen. Probleem is alleen vooral mijn buren :P Ik woon in een appartement/flat met nogal overgevoelige buurtjes (als ik te hard een scheet laat belt er al een aan :stupid)

Ach ja met mijn koptelefoon doe ik eigenlijk het meeste (Sennheiser HD-600) , bij het afmixen meestal nog even goed luisteren op mijn KRK's.

Mmm. . . zulke buren wil je inderdaad niet. Ik zit nu aan de vrije kant, aan de andere kant van het huis zitten buren. Dus valt mee. Maar zoals gezegd ga ik van de zomer toch uit deze kamer, en dan kan de muziek volluit, zitten toch geen huizen dichtbij. (>30m)

... Verder zijn ze helemaal gelijk. Behalve het lampje, die zit in het KRK tekentje ...

Da's bij die gele ook ;)

..
Voordeel van de zilveren vind ik ook dat ze er wat minder el cheapo uitzien...

:frons: en bedankt!

Sinds gisteren nieuwe studio en setup nog beetje aankleden enzo en dan is het helemaal goed (nu ook al):D

STUDIO.jpg

@Ro9:

Wat ik me nu afvraag... als je je monitors heel hard zet, gaan ze dan ook schommelen? :)

studio.jpg

De laatste stand van zaken. Helaas nog geen nieuwe monitoren, ik heb een setje KRK RP6 CL op het oog maar die waren er nog niet bij Feedback vandaag. Het gapende gat tussen de Prophet '08 en de mengert wordt opgevuld met mijn Korg X5DR die ik toch niet aan de straatstenen kwijt raak. Misschien toch geen slecht idee om na verkoop van mijn CS1x toch maar een romplertje achter de hand te houden.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back