Beat repeat plugin voor mac

mijn InstantSampler is daar geschikt voor (hij is net vandaag ge-beta-test door een mede-forum lid :-) ).

luister maar ff naar het demootje wat ik op mijn plugin pagina heb gezet. je moet zelf wel wat midi nootjes programmeren, maar dan heb je wel absolute controle over je mash-up (in tegenstelling tot andere plugins, die random aan de slag gaan).

maar om ook nog enigszins objectief over te komen: de SupaTrigga is ook gratis, en die doet ook leuke dingen. helaas dus wel random, dus elke keer doet ie wat anders.

thanx!

Suppatrigger kende ik al. Wist alleen niet dat die ook in OS formaat komt. Wel af en toe te random, en de stilte bij het inschakelen is dodelijk. verder een bruikbare tool.

Van InstantSampler snap ik helemaal niks. Misschien een handleiding of easy start tutorial?

De audio damage is natuurlijk toppie maar ook weer iets te clean.

Van InstantSampler snap ik helemaal niks. Misschien een handleiding of easy start tutorial?

ben blij dat mijn documentatie ook beta getest wordt, mijn plugin pagina is wel degelijk bedoeld als handleiding :)

de eerste 2 paragrafen van de "Description" (heb ik net even herschreven) zouden duidelijk moeten maken wat de plugin doet.

in het hoofstukje "When could this plugin be usefull?" beschrijf ik hoe ik 'm in ieder geval handig vind, en ik heb er nu ook een screenshotje + uitleg bij gedaan hoe je 'm kan programmeren. en in "Installation and Usage" staat hoe je 'm in Logic en Ableton aan de praat kunt krijgen.

waarschijnlijk is m'n plugin niet wat je zoekt, maar zou je nog even kunnen kijken of er toch nog iets van te snappen valt? en zo niet, zou je kunnen aangeven waar het wazig wordt (of blijft)?

alvast bedankt!

Back