Konnekt problemen / oude drivers gezocht

Resonance

Turn up the reso!
Hola,

Paar dagen geleden heb ik uit nieuwsgierigheid eens Vista geprobeerd, Konnekt 8 liep voor geen meter op vista, nieuwe drivers geprobeerd en t liep nog steeds voor geen hol, continu drop outs en reboots nodig om audio terug te krijgen...

Terug naar XP en nu start mn cubase ineens niet meer op heb al van alles geprobeerd, t leek zelfs of het opstarten van cubase de drivers totaal in de war heeft gebracht want ik kreeg de konnekt met geen mogelijkheid meer aan de praat.. uiteindelijk ook de 24D drivers erbij geinstalleerd en dat heeft waarschijnlijk geholpen ..

Cubase doet het nog steeds niet en de asio tests pakken allemaal rampzalig uit, een en al sync errors etc.

Laatste optie die ik kan bedenken is terug naar waarschijnlijk de originele drivers die het bij mij na een klein truukje altijd trouw bleven doen..

Ik heb mn Konnekt 2e hands gekocht (van iemand die m waarschijnlijk nooit aan de gang heeft gekregen) en kan me niet herinneren dat ik er driver software bij had..

Dus 2 vragen:

Heeft er iemand nog ideetjes (heb al op t support forum rond gekeken)?
Heeft iemand voor mij de oude drivers (vreemd genoeg kun je alleen de laatste downloaden van de TC site)?

Hoi,
Ik heb zelf de Konnekt 24D, en alle driver downloads die ooit voorbij zijn gekomen in de tijd dat ik 'm heb. Volgens mij zitten hier ook gewoon de konnent 8D drivers in.

Dus meld maar welke de oudste drivers zijn die jij nu hebt en dan kan ik kijken wat ik nog van daarvoor heb voor je.

Ik vermoed trouwens dat er een mismatch is met de drivers die je gebruikt en de firmware die op het apparaat staat.
Ik zou even kijken in de instalatie map (waar de files worden uitgepkat nadat je de (een) update hebt gdaan.
Daar word dan vaak ook een mapje neergezet met een nieuwere firmware die je er even op moet zetten dmv het laatste tabblad in je konnekt software.

Succes, en hoor het wel als je iets nodig hebt.

Grts,Marco

Heb de firmware ook geupdate en ook meerdere malen weer terug gezet op default settings, haalde allemaal niks uit ..

Qua drivers heb ik alleen de versie die nu te downloaden is op de TC site

En als ik me niet vergis deed mijn Konnekt het met de aller eerste drivers, andere drivers heb ik nooit geprobeerd (behalve dan nu de laatste)..

Alvast bedankt voor de hulp :biertje:

- Edit -

Voor het uploaden van de drivers graag een site als yousendit.com of rapidshare.com / .de gebruiken, via email wordt waarschijnlijk lastig voor mij

Je hebt een PM

Back