Tikken in M-audio Fasttrack Pro

koert

Nieuwkomer
Hoi,

Ik heb een M-audio Fasttrack pro USB geluidskaart aangeschaft en aangesloten op een Compaq EVO N610C. In het begin leek het allemaal goed te werken totdat ik beter ging luisteren met een koptelefoon en er bleken (digitale) tikjes in het geluid te zitten. Ik heb em toen aangesloten op een andere computer en hier was het niet. Het is dus echt de combi met de Compaq Laptop. Ik draai win XP pro sp2.
Ik heb ook al op de site van M-audio gekeken en hier stonden nog wat tips op om dingen in de bios te veranderen. Ook dit helpt niet!

Heeft er iemand op dit Forum nog ideeën wat het zou kunnen verhelpen?
Alvast bedankt!

Groeten, Koert

Ik had ook een Evo, een N800C en die gaf ook soortgelijke problemen. Ik heb nooit echt een remedie gevonden maar volgens M-Audio had het probleem met USB en sharing te maken. IRQ sharing? Je zou kunnen proberen Service Pack 3 erop te zetten. Het rare was dat een cardbus USB expander ook dezelfde problemen gaf. Ik testte de FTP op 5 andere systemen en daar ging die perfect. Want als die werkt ist een goeie kaart! iig veel succes en laat me weten of je de Evo aan de praat krijgt. Misschien eens een andere USB ASIO kaart proberen? Ik heb nu op die Evo een Multiface II hangen en dat werkt perfect. (via dezelfde pcmcia cardbus II interface)

Back