Cubase sx3 versus cubase 4

TC Douglas

Ingeburgerd
Ik werk al jaren met cubase sx3, en ben heel tevreden.
Ook m'n UAD en TC electronic kaarten werken hiermee goed samen
Is het verschil tussen cubase 4 en sx3 werkelijk zo groot, of zijn het eerder updates.
Verandert er iets in de kwaliteit 24 bit/96khz of blijft dit hetzelfde?
Indien het verschil de moeite is, dan overweeg ik een eventuele overstap, zoniet blijft alles hetzelfde.
Graag jullie technische en eerlijke feedback.

Thxs

Tom

Ik werk al jaren met cubase sx3, en ben heel tevreden.
Ook m'n UAD en TC electronic kaarten werken hiermee goed samen
Is het verschil tussen cubase 4 en sx3 werkelijk zo groot, of zijn het eerder updates.
Verandert er iets in de kwaliteit 24 bit/96khz of blijft dit hetzelfde?
Indien het verschil de moeite is, dan overweeg ik een eventuele overstap, zoniet blijft alles hetzelfde.
Graag jullie technische en eerlijke feedback.

Thxs

Tom

Hoi, je kunt het beste even naar steinberg.net gaan, daar staat alle features netjes op een rijtje :)

Kan iemand mij vertellen of Cubase 4 een midilearn functie heeft zoals Live dat heeft? Ik wil m.a.w. in een fractie van een seconde elke willikeurige parameter kunen toewijzen aan een externe controller, zonder de generic remote te gebruiken.

Ps. op Steinberg.net kan ik dit niet terugvinden. Ze zeggen wel iets over track controls maar hieruit wordt niet duidelijk of er een midilearn functie aanwezig is die snel werkt.

Kan iemand mij vertellen of Cubase 4 een midilearn functie heeft zoals Live dat heeft? Ik wil m.a.w. in een fractie van een seconde elke willikeurige parameter kunen toewijzen aan een externe controller, zonder de generic remote te gebruiken.

Ps. op Steinberg.net kan ik dit niet terugvinden. Ze zeggen wel iets over track controls maar hieruit wordt niet duidelijk of er een midilearn functie aanwezig is die snel werkt.

nee,

midi learn zoals ableton en sonar dat hebben kent cubase niet. Die track controls kun je koppelen aan automation parameters of aan een CC die je uit een treeview lijst moet selecteren.

nee,

midi learn zoals ableton en sonar dat hebben kent cubase niet. Die track controls kun je koppelen aan automation parameters of aan een CC die je uit een treeview lijst moet selecteren.
Thanks Quifster. Wel heel erg jammer van Steinberg trouwens dat ze dit vergeten zijn.....

Wel heel erg jammer van Steinberg trouwens dat ze dit vergeten zijn.....

:dubbel:
Er is een reden waarom Live Live genoemd wordt.

Back