elektrovolt
compuphonic
hehe
rvooh
kdenk dat je me verkeerd begrepen hebt..
lees even het berichtje erboven
nja die stond er nog niet toen ik het typte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hehe
rvooh
kdenk dat je me verkeerd begrepen hebt..
lees even het berichtje erboven
Waar is de topic starter zelf (waarnemer) dan?Waar is de topic starter zelf (waarnemer) dan?

@acidfever
Vanwege het aantal usb poorten leek het mij daarom ook handig alles in een te hebben.
Nou is het wel zo dat die mac waarvoor ik hem wil gebruiken ook een firewirepoort heeft, alleen weet ik niet of dat net zo goed werkt als usb.
Weet iemand ook het grote veschil tussen usb en firewire interfaces?
Dan kan ik dus als ik misschien toch met 2 interfaces moet werken beter de midi op firewire aansluiten toch?
Nou heeft mijn 808 wel een midi kit en zo heb ik dan een dynsync uit, maar ik weet niet of dit heel veel anders is dan een gewone dynsync converter.
aan.Nou heeft mijn 808 wel een midi kit en zo heb ik dan een dynsync uit, maar ik weet niet of dit heel veel anders is dan een gewone dynsync converter.
@acidfever
Vanwege het aantal usb poorten leek het mij daarom ook handig alles in een te hebben.
Nou is het wel zo dat die mac waarvoor ik hem wil gebruiken ook een firewirepoort heeft, alleen weet ik niet of dat net zo goed werkt als usb.
Weet iemand ook het grote veschil tussen usb en firewire interfaces?