[Tracks] Skiz - de combinatie van hiphop met DnB

Skiz

Ingeburgerd
Hoi mensen, ik ben helemaal nieuw hier. Maar ik wilde jullie even wat tracks van mijn myspace laten horen. Tzt zal ik uiteraard op dit forum de nodige tacks reviewen zodat het allemaal in balans blijft.

De hele meuk ik gemaakt in FL met op de synths voornamelijk de Massive en de z3ta+ laat me weten wat jullie er van vinden?

de link

veel luisterplezier! :biertje:

vette biets hoor.

Ik vind kastloos erg lekker ,lekker rauw met een heel mooi melodietje in het rustige stuk.

Het mist wel wat sub laag.

@boelie: ja delic is een van mijn helden :)
@mr X: mjah dat klopt deels, het sublaag piekt namelijk op zo'n 30-40 hz leek me wel eens leuk om te kijken welke systemen dat uberhaupt halen :) maar ik zit er over de denken om de sub een octaafje omhoog te gooien, tenslotte zit ik dan nogsteeds op zo'n 70-80 hz

bedankt voor het checken!

Die compressie is iig zo strak als een 12 jarige breezahsletje. :D

Maar als je wat van dat sublaag wegmaait (onder de 30Hz) kan houd je meer over voor de rest en klinkt het nog steeds zwaar.
Dan komt het hoog ook wat minder schel over en heb je meer ruimte om de mix om die kick/bas heen te bouwen.

Ik vind het helemaal goed!
Ik zou ook niet weten wat je er verder nog aan zou moeten doen. Het is druk maar niet te vol.

Ondanks dat het mijn stijl niet is vind ik het echt te gek.

Lekkere D&B?

Drums staan wel wat tov de rest. (Hebben al je trax btw)

ik heb wel tracks in hiphop... heb ook al door heel nederland opgetreden... naja mensen met mijn beats tijdens de show... van paradiso tot maastricht :)

dit is een drum n bass experimentje... moet beter worden in mixen compressen en equalizen :W

@syce1: hmm ik vond het niet heel handig dat je een andere track in dit topic hebt gezet, nou weet ik niet over welke beat ze het hebben.
anyhow wat het nummer zelf betreft, het ritme is niet echt dnb achtig, maar de track kan goed door als een breakbeat ding hoor!

dan ist goed :D

heb je trws hier (onderaan) al naar gekeken?

wil dat een beetje lukken?

heb je FLstudio 7? want dan maak ik anders wel even een voorbeeld dingetje.

Ik heb ze ook beluisterd.... en ik denk dat Waterloos mijn favoriet is.... lekker rauw nummer :okdan: ....synthgeluiden in het begin doen me een beetje aan Noisia denken, ook al heb ik nog niet zoveel van Noisia gehoord.

Ik zou graag wat meer van dit soort tracks willen horen. 8~

Tijd om m'n synths af te stoffen en ook eens wat rauwe DnB ga maken.

Back