[housey] Pjotr G - Dem Sexy Things

Pjotr G

funky lid
Tijd geleden dat ik weer is een track van je heb gehoord. En dit is wat anders dan wat ik eerder van je heb gehoord. Vind 'm erg lekker. Misschien iets meer afwisseling.

Weer zo'n lekkere track! Ik vind dat je altijd wel hele goede muziek maakt. De mix is altijd heerlijk in balans. Ik heb malware (volgens mij was die ook van jou? ) veel geluisterd.
Die vocal vind ik ook iets te vrolijk, ik hou meer van de duistere dingen. Maar dat is smaak he. En ik vind hem niet eentonig. :okdan:

Klinkt goed Peet, niet mijn stijl en vind hem iets te lang op dezelfde manier doorgaan (maar dat is smaak), maar het zit weer goed in elkaar. Zelf weer de vocal ingesproken? ;)
Gekke is dat de track beter klinkt op mijn pc speakers dan op m'n monitors, maar zoals je weet is de akoestiek nog verschrikkelijk dus daar is geen zinnig woord over te zeggen :) Heb je deze nu helemaal op je laptop gemaakt?

ja laptoppie. Je hebt je monitors nog maar net, die moeten nog wennen. Je bent nog gewend aan je pc speakers, dus kan me voorstellen dat dat nu natuurlijker klinkt voor je?

Vocal ben ik niet, is van n oud sample cd'tje

damn, ook hier weer die lekker heldere sound. Komt overigens vooral door die zeer sterke kick die naast flink laag ook het goede portie hoog bevat. Ook erg lekkere groove zit er in je track. Echt zon track die je op zaterdagavond wilt horen. Top man, 9/10, en dan ben ik normaal erg kritisch. Klein aandachtspuntje, er mag van mij wel wat meer gebeuren in je track.

Kleine noot: Ik zou het op Damn sexy things houden, dat dem staat zo kitschie:P.

Dan zou je bedoelen "Them sexy things" (you do) volgens mij :D

nee man, jamaicaans weet je wel

Doet me wel erg denken aan Dirty South - Let it go!

I love this idea. Leuk. Ik zou misschien naar het einde toe iets meer melodie erin brengen. Anyway good song! Hou me op de hoogte van je updates! :doei:

Back