Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door ZmokE
Ik heb trouwens ook nog wat schema's liggen van de Phaser, als er mensen zijn die kunnen bouten.
Jammer.....Origineel geplaatst door ZmokE
Is geen kopie hoor. Om één of andere duistere reden brengt E.H. 2 phasers op de markt. Eén made in de USA en één made in Russia. Ik denk dat ze weer een koude oorlog willen uitlokken. Jarre gebruikt trouwens beide . Ik heb een fotootje waar het amerikaanse model opstaat. En foto's gezien waar de russische bovenop de Korg Minipops staat, die op zijn beurt weer op de Eminent staat.
Ik heb trouwens ook nog wat schema's liggen van de Phaser, als er mensen zijn die kunnen bouten.
Ik weetut, ik heb ook de Russische variant. Als je de color knop omzet is het net of je zo'n ouderwetse 380 switch omgooit. Maar ja, het is in weze ook een voetpedaal voor giaristen hè? Ik weet niet of je wel eens Russische gitaristen bezig gezien heb, maar die zijn tamelijk gedreven.Nou die Russische is wel een beetje gammel hoor, je herkent meteen het Ladastaal... wel dik maar een beetje snel geproduceerd lijkt wel. En de letters zijn er in een tiende microseconde opgezeefdrukt, liefst scheef. Maar zacht issie!

) en daar zie ik eigenlijk geen verschillen, behalve dat er in mijn bak een Ritmix is ingebouwd. Het uiterlijk is een pietsie anders. Wonderschoon zelfs..... als je van typisch begin jaren 80 donkerbruin houdt :confused: Origineel geplaatst door ZmokE
En bij die van mij hoor ik trouwens er ook nog één of andere radiozender op binnenkomen wanneer ie aan staat![]()
Alle gekheid op een stokje... dit lijkt me wel een behoorlijk vervelend probleem.Origineel geplaatst door Marcel D
't valt me wel op dat jullie 310's er een tikje anders uitzien. Ik heb de schema's bekeken (Thanks Wesko!) en daar zie ik eigenlijk geen verschillen, behalve dat er in mijn bak een Ritmix is ingebouwd. Het uiterlijk is een pietsie anders. Wonderschoon zelfs..... als je van typisch begin jaren 80 donkerbruin houdt :confused:
En bij die van mij hoor ik trouwens er ook nog één of andere radiozender op binnenkomen wanneer ie aan staat![]()
Welk serienummer heeft ie?
Origineel geplaatst door synthmann
gebruiken jullie allen de koptelefoonuitgang of die 3 polige ondefinieerbare poort aan de achterkant? ik vind dat de koptelefoon een te hard signaal uitstuurt waardoor de faser gaat knarsen
Origineel geplaatst door Marcel D
Gewoon via de koptelefoon uitgang rechtstreeks de mixer op met de phaser over fx send/return en ik heb geen gekraak op mijn phaser. Zouden ze dan toch de specs wat hebben aangepast in mijn model?

Origineel geplaatst door wesko
Send/return is natuurlijk regelbaar, da's anders dan hops de phaser hard geinsert!![]()

Origineel geplaatst door Marcel D
Da's absoluut waar. Ik heb de Smallstone net even op de line out van de 310 geprikt en het resultaat is inderdaad niet_om_aan_te_horen![]()
Origineel geplaatst door wesko
Ook gemerkt dat bv een Cm akkoord onder, met alleen string 4" + 8" en ook Cm boven met alleen 8" string minder klanken geeft dan de individuele noten? M.a.w. er raakt iets weg als je boven iets een oktaaf hoger speelt dan onder. Alleen met de string knoppies rechts en geen registers. Heel vreemd :confused: