yamaha m12/4

Synthequ

Stamgast
Hallo allemaal:doei:

Iemand bekend met de yamaha m12/4 over hoe deze in de praktijk mag zijn.
Hoeveel kost deze nieuw en is 175,-- voor een tweedehands een leuk bedrag als deze een paar jaar oud mag zijn???

Alvast bedankt voor de info:okdan:

Ik ben zeer te spreken over m'n mg12/4, heb hem nu 2 jaar.
Voor dat geld haal ik geen mixer die hetzelfde kwalitatieve geluid heeft en stevig genoeg is. Hij kan zelfs netjes oversturen als je wilt! Niet zo ver als een behringer maar wel genoeg om er een randje aan te geven :)

heb zelf een mg-16 met fx gehad.. idd hele goeie budget mixers EQ zijn ook best fijn .. de fx waren ook best bruikbaar, de mixer zelf ziet en voelt ook een stuk degelijker dan die behringer en phonic meuk. en zelfs vergeleken de standaard soundcraft / mackie doen ze qua gevoel niet onder, al lijkt mackie wat beter qua gevoel maar dat komt vooral omdat die knoppen stroef lopen waar je ook maar net van moet houden .. kan me niet meer herinneren hoe overstuurde kicks precies klonken maar overstuurde 303 of clone vond ik er echt super op klinken

probeer op t moment eigenlijk hard na te denken om iets negatiefs te herinneren maar eigenlijk vond ik alleen de routing te beperkt op de 16 versie
weet niet meer precies wat me niet aanstond t was iig wel iets in die hoek ..

ohja volgens mij kon je het geluid van de auxen niet mee routen naar de outputs van de bussen en kwamen ze alleen mee over de main outs of dit alleen voor de interne fx was weet ik eigenlijk niet meer (ben bang van niet)..

Ik heb het paradepaardje de 32/14FX en ben er zeer tevreden over. Heb vroeger ook een Behringer gehad en dat is geen vergelijk :z

Prima mixer dus

Back