[Andromeda] Ga jij ZO met je gear om :D

die unitor is echt bizar daar moet wel heel veel kracht bij zijn gebruikt. dat zijn onwijs sterke kastjes.

jongens jongens dat gebeurd wel vaker dan je denkt die defecte synths
ik wil ze graag hebben die krengen en laat ik nou maar geen foto's maken van wat ik af en toe krijg
dan ga je echt huilen=( =( =(

paar voorbeelden

mc303 met een vouw erin printplaat stuk
ms20 met tr808 die 8 jaar half in het water heeft gelegen in een kelder
doorgerotte juno106
div poly61 synths die een gigantische battarij lekkage hebben gehad
korg M1 die op een podium is gevallen
tr909 van een kast gevallen
div poly800 synths blablabla
synths waar div toetsen weg van zijn en ga zo maar door
en dan heb ik nog niet eens gesproken over de halve synths die ik nog wel eens krijg

triest maar waar
en wat doe ik ermee nog verder slopen

:D :D :D :D

ik zal eens wat foto's maken van de dozen met onderdelen die ik er aan overhou en de behuizingen die ik nog heb liggen

Attachments

• korg m1.jpg
    korg m1.jpg
    17,9 KB · Bekeken: 97
Een koopje MKII, misschien? Maar je zou in het meest onfortuinlijke geval eentje krijgen die door de klap meer nukken gaat vertonen in een later stadium. Die gast zal hem toch niet zomaar wegdoen? Ik bedoel, stel dat je hem kwijt wil, dan levert met name die Alesis in gerepareerde staat een bak meer geld op. Nee, in dat geval kun je denk ik beter sparen voor een nieuwe. Het zijn dure synths, maar ook weer niet onbetaalbaar.

Origineel geplaatst door Mk II
500 Euro??? KOPEN DIE BAK !!!

Ja doei de rest zal ook wel zo behandeld zijn en dan zeggen ze: ja eh, dat weet je, je zag de foto toch? :kont:

Origineel geplaatst door Hover
Mwah, die toetsen vervangen zal niet zo'n probleem worden.

Stel je voor dat jouw synth eruitziet zoals deze

en toch kan het best.
bands gebruiken een synth niet zoals wij in de studio.
En zonder goede case, tja.

Heb wel meer dx7's binnen zien komen bij de muziekzaak waar ik gewerkt heb.
En die zagen er ook uit alsof ze voor de Bin Laden waren geschoten.

Origineel geplaatst door bambamstudio
en toch kan het best.
bands gebruiken een synth niet zoals wij in de studio.
En zonder goede case, tja.

Heb wel meer dx7's binnen zien komen bij de muziekzaak waar ik gewerkt heb.
En die zagen er ook uit alsof ze voor de Bin Laden waren geschoten.

triestig. Die dx7ens zijn wel leuke bakken. Komt goede herrie uit. Dat mensen er dan zo mee omgaan... Ik vraag me sowieso altijd al af hoe je die dingen zo kapot kan krijgen. Daar moet je gewoon geweld op hebben uitgeoefend... Kan niet anders. Die bakken zijn stevig genoeg dus krijg je ze niet zomaar kapot denk...

Origineel geplaatst door Slipperman
triestig. Die dx7ens zijn wel leuke bakken. Komt goede herrie uit. Dat mensen er dan zo mee omgaan... Ik vraag me sowieso altijd al af hoe je die dingen zo kapot kan krijgen. Daar moet je gewoon geweld op hebben uitgeoefend... Kan niet anders. Die bakken zijn stevig genoeg dus krijg je ze niet zomaar kapot denk...
Je moet mijn MC-303 en mijn Yamaha PSR keyboardje eens zien. Een keer of 10 mee naar een BierBuikDuivels concert geweest... Dan weet je het wel.

Attachments

• cover bierbuikduivels.jpg
    cover bierbuikduivels.jpg
    64,1 KB · Bekeken: 107
Hahaha:D heb ook zo'n gare dx7!! maar dat heb ik per ongeluk zelf gedaan :o:
Had hem met de toetsen naar beneden in een keyboardtas gedaan. Toen ik hem eruit haalde
stonden de toetsen als een golvende zee! . : ' : . : ' : . : ' : . < zoiets

gelukkig heeft-ie midi!

wat die Andy betreft: als het alleen de toetsen zijn die 'n klap hebben gehad is 't 'n kwestie van 1 mailtje naar Alesis en je weet wat je kwijt bent om 'm als nieuw te hebben. Maar wij zijn denk ik niet de enige slimmerikken op eBay, dus die prijs zal wel vrij dicht bij de normale tweedehandsprijs komen te liggen.

Ik was trouwens 'n tijde terug bij 'n concert van Tochnics op de Stubnitz. Ik heb ze helpen inladen om 8u 's ochtends omdat ze me 'n lift gaven naar huis met mijn gear. Hoe die gasten met hun gear omgaan is ook sick. MS-20, Sh101 etc, zonder enige bescherming... Ik heb mooi m'n NR3, S5000 en geleende MPC zelf ingepakt en gedragen...

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Ben benieuwd hoe die vent de Andromeda gaat versturen. Vuilniszak erom en klaar :confused:

mjah nou je het zegt, zou me ook niets verbazen :frons:

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Ben benieuwd hoe die vent de Andromeda gaat versturen. Vuilniszak erom en klaar :confused:

Ben je belazerd :D Nix vuilniszak, daar beschadigd ie in :D Lekker nix erover heen. Dan zien ze dat ze bij de post rustig moeten werken met die dingen... Hij zal maar beschadigen...

Zelfde prijs als een perfecte via Analogue Heaven..

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Zelfde prijs als een perfecte via Analogue Heaven..

...sukkels...!

linkje please, ga der ff kijken dan voor die prijs!!!

Back